וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם ניראה ככה נגד מכבי תל אביב - אלוהים ישמור"

20.10.2015 / 8:22

בקבוצה מהבירה מודאגים מהיכולת אחרי ההפסד לבאר שבע: "אולי צריכה להיות יד קשה יותר עם השחקנים". הצוות המקצועי כעס על כך שלא בוצעו הוראות, ביקורת על קלאודמיר ודה לוקאס

one

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מאוד לאחר משחק ההפסד 3:1 להפועל באר שבע אמש (שני) בטדי. מעבר להפסד, במועדון כעסו על צורת המשחק של ועל העובדה שהקבוצה התבטלה מול היריבה לאורך כל 90 הדקות. בצוות המקצועי כעסו על השחקנים בטענה שהם לא מילאו הוראות טקטיות שניתנו לאורך הימים שקדמו להתמודדות, בעיקר בנוגע למאור מליקסון ואנתוני וואקמה. במהלך האסיפות השבוע הצוות המקצועי הדגיש את הכניסות של השניים למרכז, אבל אתמול הם עשו זאת שוב ושוב.

בבית"ר הושמעה גם ביקורת על קלאודמיר ופאבלו דה לוקאס שמגלים יכולת מאכזבת מתחילת העונה: "משהו לא טוב עובר עליהם, מקצועית ומנטאלית. הם חייבים לתת הרבה יותר ולהיות מחייבים הרבה יותר. הם אמורים להיות השחקנים המובילים, אבל במקום זה, הם נתקעים אחד לשני ברגליים. לא בטוח שהם בכלל יכולים לשחק ביחד".

גורם בקבוצה אמר אתמול: "יש בעיה. אולי שני הניצחונות הקודמים דווקא שיקרו. יותר מדי שחקנים נותנים פחות מדי ואולי צריכה להיות כאן יד קשה יותר. לא יכול להיות שבכל משחק יריבות יגיעו כל כך בקלות למצבים ונהיה כל כך חשופים. אם ניראה ככה נגד מכבי תל אביב בבלומפילד - אלוהים ישמור".

דובב גבאי אמר בסיום: "אנחנו צריכים להיות קבוצה שרצה ונלחמת יותר. נראינו רע, אבל מכאן ועד להגיד שאנחנו חלשים ולא מתאימים לרמות האלה זה רחוק. זה המשחק הכי גרוע שלנו מאז שאני כאן ואנחנו לא מסתירים את זה. ירידת מתח אחרי סכנין? זה ממש לא הכיוון. אף אחד לא עלה זחוח או משהו כזה, זה היה יום שבו כלום לא הולך. אני אופטימי מטבעי ויודע שמשחק אחד לא ישבור אותנו".

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון, מול שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי. ברני ארדוב
הצוות המקצועי הכין לכניסות של מליקסון, אבל השחקנים לא ביצעו/ברני ארדוב

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב צפויים להיערך מספר שינויים. פאבלו דה לוקאס שהוחלף אתמול במחצית, עשוי לרדת לספסל והמאמן דראפיץ' שוקל להעלות הרכב יותר זהיר באופיו. בבית"ר חזרו ואמרו אתמול: "חייב לבוא שינוי בצורת המשחק של הקבוצה אחרת נמשיך לשלם ביוקר. אם זה מאמן, שחקנים או לא ברור מה, לא יכול להיות שבית"ר תיראה ככה".

במועדון היו מאוכזבים מכמות הקהל אתמול בטדי (כ-12 אלף), אך ציינו שהם מבינים כי המצב הביטחוני והאווירה במדינה השאירו לא מעט אנשים בבית. מבחינת המשטרה המשחק עבר בשקט מופתי ולא היו אירועים מיוחדים.

לאחר השער השני של הפועל באר שבע התרחשה מהומה מאחורי הספסל של הפועל באר שבע. שלוש השורות הראשונות אוישו על ידי אנשי הפועל באר שבע ואוהדים של בית"ר ירושלים לא אהבו את גילויי השמחה שלהם אחרי אותו שער. עד מהרה התפתח עימות, אבל בסופו אנשי האבטחה הוציאו מהאצטדיון כמה אוהדים של הקבוצה מהבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully