וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב: "גלעדי לא רצה להתייחס לקטע המקצועי, אז הוא הלך לפוליטיקה"

19.10.2015 / 19:30

שרת הספורט הגיבה לדבריו של חבר הוועד האולימפי ("דואגת למצביעיה ולא לספורטאים") באירוע הפתיחה של ליגת הכדורסל לנשים: "אמירה לא רצינית". על ספורט הנשים: "אפעל להשגת שוויון"

מירי רגב שרת הספורט בטקס פתיחת עונת כדורסל הנשים. ניב אהרונסון
התקציב גדל. שטרק עם רגב/ניב אהרונסון

מנהלת ליגת העל לנשים ערכה הערב (שני) את אירוע פתיחת העונה שלה. הליגה תיפתח בשבוע הבא ובאירוע השתתפו שרת הספורט מירי רגב ויו"ר המנהלת איריס שטרק. לאחר דבריו של אלכס גלעדי אתמול ("רגב מעדיפה את מצביעיה על פני ספורטאים", החליטה השרה להגיב.

רגב התייחס לעניין ואמרה: "אני קוראת לוועד האולימפי ולאלכס גלעדי שנשב יחד עם האיגודים כדי שנמצא את הפתרון שמדינת ישראל תוכל לייצג בכבוד את הספורטאים שלו כמו שהם מכבדים אותו. אני רוצה להגיד שאני מאוד מעריכה את גלעדי ואת פועלו, אבל כשבנאדם לא רוצה להתייחס מקצועית למשהו, הוא הולך לקטע הפוליטי. האמירה שלו היא לא נכונה, לא רצינית ולא במקומה. לא אתן את ידי שאף ספורטאי או ספורטאית יחזרו בפגיעה בגוף או בנפש ממסע בחו"ל".

שרת הספורט מירי רגב התייחסה לאירוע ואמרה: "ההרגשה מצוינת. הייתי חייבת להיות פה ואני שמחה וגאה שאני כאן. הגעתי לפתיחה של הענף הפופולארי לנשים בישראל. צריך להשקיע, לפתח להשקיע משאבים ותשתיות. הנחיתי את ראש מנהל הספורט ואת אתנה לבנות תוכנית עבודה לשנת 2016, שתתבסס את ספורט עממי נשי כדי לתת כספים לענפים יעודיים בהם יש לנו סיכוי להצליח באירופה. הכדורסל הצליח ולכן זה הגיע לו. המטרה שלי היא לתת גם לכדורגל נשים".

מירי רגב שרת הספורט בטקס פתיחת עונת כדורסל הנשים. ניב אהרונסון
השיבה מלחמה לגלעדי. רגב/ניב אהרונסון

"אעשה כל מה שנדרש להביא את השוויון. זו מערכת מורכבת של מספר מרכיבים - שידורים, טוטו, סוגיית ההימורים והשקעות בתשתיות. זו מערכה שלמה שצריך להתמודד איתה. כפי שגברים וילדים מחליפים קלפים של ספורטאים, אני רוצה שהם יחליפו של ספורטאיות. אני מאמינה בזה ואם ניתן לזה קצת יותר משאבים עם תוכנית חומש מסודרת, אז נצליח ונראה הישגים של קבוצות ספורט נשים בעולם".

על השייטת מעיין דוידוביץ', שיצאה לאליפות העולם בעומאן עם דרכון זר אמרה השרה: "אני רוצה לאחל הצלחה למעיין דוידוביץ' ושתחזור בשלום הביתה. אני רוצה להעביר מסר חד וברור לאיגודים ולוועד האולימפי - כשאומרים שלספורט אין קשר לפוליטיקה, אז שלא יהיה לו קשר לפוליטיקה. על הוועד האולימפי לעזור לאיגודים לקבל החלטה. מי שאמור להגן עליהם ולתת את הטיפול זה השב"כ, ואם השב"כ לא יכול לעשות את זה - לא אוכל להסתכל בעיניים של אף אמא של ספורטאי שייצא לחו"ל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מירי רגב שרת הספורט בטקס פתיחת עונת כדורסל הנשים. ניב אהרונסון
"לא אוכל להסתכל בעיני אם של ספורטאי. רגב/ניב אהרונסון

בנאום לפתיחת הליגה לאחר הראיון לתקשורת הוסיפה רגב: "אני מאחלת לכולם עונה מוצלחת וספורטיבית . זה הענף נשים הפופולרי היותר מבין ספורט הנשים ואני מעריכה את זה. אני מתכוונת להעביר לממשלה תוכנית להרחבת ספורט הנשים ואנו בוחנים דרכים לפתח זאת . יש עיכוב, אבל אני מקווה שנוכל להעביר את הכסף בסך 2.9 מיליון שקלים, אני לא מתביישת לומר שלנשים מגיע יותר בכל תחום ספורט נשים".

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים, איריס שטרק אמרה: " השגנו גידול בתקציב לליגה - משני מיליון שקלים לשלושה. אנחנו רוצים הגדלת תקציבים שיאפשר את המשך הליגה ומעריכים את עזרת השרה רגב. יש גם חשיבות לחשיפה בתקשורת לקידום כדורסל הנשים. צריך השגת שיוויון מלא בתקציבים בין הגברים והנשים. בעונה הזאת יש לנו שלושה סיבובים וסדרת גמר סל".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully