וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם רוני לוי יעזוב את מכבי חיפה, הפועל תל אביב תפנה אליו

19.10.2015 / 15:02

המאמן של הירוקים מוערך מאוד על ידי הבעלים של הפועל תל אביב, אמיר כבירי. אם יעזוב את חיפה בעקבות פתיחת העונה הלא טובה, האדומים יציעו לו לשמש סמכות מקצועית מעל באדיר

אדריאן הרבשטיין

בהפועל תל אביב עוקבים בדריכות אחר ההתפחויות במכבי חיפה ולא רק בגלל ששתי הקבוצות נמצאות בחלק התחתון של טבלת ליגת העל. לוואלה ספורט נודע שאם רוני לוי יעזוב את הירוקים מהכרמל, הנהלת הפועל תל אביב מתכננת לפנות אליו ולהציע לו להגיע למתחם חודורוב.

הבעלים של הפועל תל אביב, אמיר כבירי, כבר התבטא בעבר בנושא המאמנים הישראלים ואמר שיש מעטים אותם היה רוצה לראות מגיעים למועדון. רוני לוי הוא אחד מאותם אנשי מקצוע שזוכים להערכה רבה של כבירי. התכנון של האדומים - אם לוי אכן יעזוב את מכבי חיפה - הוא להציע לו לשמש בתפקיד של מעין מנהל ספורטיבי, כשבמצב כזה וואליד באדיר ימשיך לשמש כמאמן.

לוי עצמו שוחח עם יעקב שחר אחרי ההפסד של מכבי חיפה אמש (ראשון) לעירוני קרית שמונה וההישארות של הקבוצה במקום האחרון. אם הירוקים יפסידו גם להפועל עכו במחזור הבא, המאמן כנראה יבקש לעזוב.

בהפועל תל אביב אמרו אחרי התבוסה 4:0 לבני סכנין ביום שבת, שאם אלי גוטמן לא יגיע לקבוצה, באדיר יישאר המאמן עד תום העונה. גורם בכיר במועדון הסביר ש"אין הבדל בין באדיר לבין שאר המאמנים הפנויים בארץ", אבל יכול להיות שאם רוני לוי יהפוך להיות מאמן פנוי, ייעשו שינויים בצוות המקצועי של האדומים.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יבקש לעזוב את חיפה תפסיד לעכו במחזור הבא. רוני לוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully