וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בפורטו: "מפחיד רק לחשוב על המשחק הזה"

הצהובים הגיעו לפורטוגל וזוכים לאבטחה צמודה, גילי ורמוט מנמיך ציפיות. ראיקוביץ' התלוצץ עם בן חיים: "אני בכלל השוער השני". יוקאנוביץ' צפוי לפתוח עם קישור מעובה, שלומי אזולאי יקבל דקות ראשונות?

one

מכבי תל אביב נחתה בפורטו בשעת לילה מאוחרת (1 שעון ישראל) תחת אבטחה כבדה שליוותה אותה בשדה תעופה. מה שהעסיק את הצהובים לפחות לפני הטיסה לפורטוגל הייתה התצוגה של טל בן חיים בשער נגד מכבי פתח תקוה והניצחון שקיבע אותה במקום הראשון בליגת העל.

פרדראג ראיקוביץ', שכבר הרגיש אמש (ראשון) הרבה יותר טוב ואמור לפתוח בשער ביום שלישי, אפילו התלוצץ בשדה התעופה ואמר: "אני בכלל השוער השני, הוא השוער הראשון", כשהוא מצביע על בן חיים. גם דניאל ליפשיץ נשאל ממש לפני העלייה למטוס: "ישנת אתמול בלילה בכלל?" ושוער המשנה לא התבלבל והשיב: "ככה ככה. חצי לילה בערך".

שחקני מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', נוסא איגייבור. קובי אליהו
במצב רוח טוב. ראיקוביץ'/קובי אליהו

בטיסה עצמה המחשבות עברו למשחק נגד פורטו. אין כנראה אחד בצהוב שמוכן לצאת בהצהרות מחייבות לפני המשחק. נראה שהאלופה בסך הכל רוצה לחזור בשלום מהמשחק בדרגאו והיא מנמיכה ציפיות ומקווה לפחות להוציא שם הפסד מכובד. "מפחיד רק לחשוב על המשחק הזה", אמר גילי ורמוט בשדה התעופה עוד בארץ ונראה שרוב חבריו לקבוצה מסכימים אתו הפעם בניגוד למפגש מול צ'לסי.

עוז ראלי, שפתח לראשונה העונה מול מכבי פתח תקוה ביום שבת וסבל בסיום המשחק ממתיחה קלה, אמור גם הוא להיות כשיר ולעלות בהרכב. במכבי לא מאמינים שיוקאנוביץ' ימשיך במערך של שלושה בלמים כפי שפתח בשבת וככל הנראה יעלה עם קישור מעובה. שלומי אזולאי, שעדיין לא ראה העונה דקות משחק מאז שעבר מבית"ר, עשוי אף הוא לקבל דקות ראשונות העונה כבר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully