וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי יבקש להתפטר אם יפסיד שוב: "זאת לא קבוצה שלו"

19.10.2015 / 6:53

המשחק מול עכו קריטי, המאמן שוחח עם שחר: "לוי הוא לא הבעיה". שכטר זעם: "אדום בכזאת קלות? זה מרתיח". אכזבה מעזרא: "מוכיח למה הוא לא ראוי לפתוח. שחקנים עולים כאילו זאת קייטנה"

one

"הקבוצה הזאת עייפה, שחקנים כאן לא מבינים את המצב שנקלענו אליו ויותר חמור – לא מתאמצים לשנות שום דבר. אם המצב הזה יימשך, נצטרך לעשות חושבים מה עושים עם הקבוצה. אי אפשר להמשיך במצב הזה יותר. מועדון כמו מכבי חיפה לא יכול להרשות לעצמו להגיע לכזאת נקודת שפל". כך אמרו אתמול (ראשון) במכבי חיפה בעקבות עוד הפסד, הפעם 2:0 בקרית שמונה. גם רוני לוי לא יצא נקי. "מה שראינו אתמול על המגרש זאת לא קבוצה שלו. איפה המשמעת של השחקנים? איפה הרעב שרוני כל כך דוגל בו? לא ראינו כלום", אמר אותו גורם. עם ששה משחקים ללא כיבוש בשבעת המחזורים הראשונים, וארבעה מורחקים, נראה כי גם השחקנים כבר לא מאמינים.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לא קבוצה שלו". רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

בחיפה ישנה ביקורת על לא חלק מהם, בראשם חן עזרא. "הוא ירד לספסל וחשבנו שיגיע השינוי, אבל הוא ממשיך להוכיח למה הוא לא ראוי לפתוח בהרכב. הוא שיחק היום רק בגלל שעטר היה חולה", אמרו בחיפה ואחד השחקנים הוסיף: "שחקנים כאן עולים למשחק כאילו זאת קייטנה. איפה הימים שחיפה הייתה קבוצה מפחידה? זה רחוק מאוד מאיתנו. אפילו הזרים מתאמצים ומשקיעים יותר".

רוני לוי ויעקב שחר שוחחו הלילה. נכון לאחרי המשחק, לוי לא מתכוון להתפטר ומוכן לנסות להוציא את הקבוצה מהמשבר אלא אם כן יוחלט אחרת, אבל אם יפסיד להפועל עכו הוא יבקש לשים את המפתחות. גורם בחיפה התייחס הלילה לעתידו של המאמן כשאמר: "כרגע, רוני הוא לא הבעיה אלא הפתרון שלנו".

גליינור פלט צפוי לפתוח במשחק הבא. אייל משומר ייבדק ביום שלישי ואם הוא סובל מקרע אוראל דגני יחליף אותו בעמדת המגן ודקל קינן יחזור לעמדה הטבעית שלו. "זה ממש לא משנה מי יעלה ב-11, כמו שהשחקנים נראים עכשיו, אפשר להבין לבד מי תהיה הקבוצה הרעבה יותר במשחק הבא. יש שם הרבה שחקנים שירצו להוכיח לנו ששווה להחזיר אותם בעונה הבאה. במצב שלנו, שום דבר כבר לא בטוח", אמר אחד השחקנים.

עוד באותו נושא

זו לא השפלה, זו שגרה: מכבי חיפה הפסידה נוצחה 2:0 בידי קרית שמונה

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן מכבי חיפה עם השופט רועי ריינשרייבר. אדריאן הרבשטיין
זעם. שכטר מורחק/אדריאן הרבשטיין

לאחר המשחק נראה איתי שכטר מתוסכל מאוד מההרחקה. בשיחות עם חבריו בדרך חזרה אמר החלוץ: "לא היה מגיע לי יותר מצהוב. משכתי לשחקן בחולצה, הוא שלף לי אדום בכזאת קלות, זה מרתיח אותי". ניקולה דרינצ'יץ' לא שיחק היום. בחיפה טוענים כי השחקן נראה כבוי גם באימונים, ואם ימשיך בצורה הזאת לא מן הנמנע שרוני לוי יחפש לו מחליף בחודש ינואר. "אם רוני פותח עם שלושה קשרים באמצע וקשר זר יושב על הספסל זה אומר הרבה, למרות שעדיין מוקדם לקבוע מי יהיה כאן ומי לא. עד ינואר יכולים להיות עוד הרבה שינויים", רמז גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully