וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "התקפית נצליח לעשות נקודות, הגנתית חייבים להעלות את הרמה"

18.10.2015 / 23:26

מאמן מכבי ת"א סימן את הבעיות אחרי הניצחון על הרצליה. על היכולת החלשה של סמית' אמר: "אין לי ספק שיחזור לעצמו". קטש על המפלה של הפועל ת"א: "לא היינו מספיק חכמים לגמור את המשחק"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב

התוצאה הסופית מלמדת שמכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 70:85 את בני הרצליה, אך הדרך היתה לא משכנעת בעליל, ואחרי התבוסה לצסק"א מוסקבה, עושה רושם שלצהובים יש עוד הרבה עבודה לקראת המשך העונה - גם בליגת העל, וגם ביורוליג. ביום חמישי מול מלאגה זה הולך להיות סיפור אחר לגמרי.

"כיף לחזור לנצח, זה תמיד התרופה אחרי הפסד", אמר גיא גודס במסיבת העיתונאים. "היינו יותר אגרסיביים היום, יש לנו הרבה תיאומים עוד לעשות ויש הרבה עבודה הגנתית ונמשיך לעשות אותה. התקפית נצליח לעשות נקודות אבל הגנתית אנחנו חייבים להעלות את הרמה. פתחנו טוב, אבל נתנו להם לחזור למשחק ואני שמח שהצלחנו לנצח בסופו של דבר. לא יודע אם היינו בטראומה מהמשחק ברוסיה, קרסנו שם הגנתית ולא עשינו שם את העבודה בכל פרמטר אפשרי בהגנה ואנחנו נהיה חייבים לעבוד על זה. אני חושב שהיה היום שיפור".

על בריאן רנדל ששוב נעדר אמר המאמן: "הוא סובל מווירוס שקיבל, לא מהמחלה הכרונית. הוא מטופל באנטיביוטיקה, נראה שיחזור כבר ביום שלישי. כולנו יודעים מה החשיבות שלו לקבוצה. רוצ'סטי גם עבר בדיקת אולטרסאונד וגם הוא צפוי לחזור להתאמן ביום שלישי".

על דווין סמית', ששוב היה חלש עם שש נקודות באחוזים רעים, אמר גודס: "דווין קיבל כמה חבטות קשות במשחק היום. כמובן שנצטרך לשמור עליו, הוא כבר לא ילד ואין לי ספק שיחזור לעצמו גם התקפית. דווין יודע מתי צריך לעשות את הצעד קדימה".

ג'ורדן פארמר הוסיף: "זה ניצחון חשוב, כי לא שיחקנו את הכדורסל הטוב שלנו במוסקבה והיה חשוב לחזור למסלול. שיחקנו הערב בלי בריאן וטיילור, יש הרבה שינויים אבל אין לנו תירוצים. יש לנו עוד הרבה עבודה".

המאמן המפסיד מיקי גורקה סיכם: "אנחנו נאיביים, אין מילה אחרת. לא התחלנו טוב, שלוש פעמים חזרנו למינוס ארבע ושלוש פעמים ספגנו שלשות. ההבדל בינינו לקבוצה כמו מכבי זה היכולת לשמור על ריכוז. תוסיפו לזה 20 איבודי כדור ואי אפשר לנצח קבוצה כמו מכבי ככה. אני לא מפחד מכדור שלג".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
יודע שיש הרבה עבודה. גודס/ברני ארדוב
אמבקווה הצטיין, גם יבזורי בלט/ברני ארדוב

במשחק הראשון הערב ניצחה מכבי ראשון לציון 69:76 את הפועל תל אביב, בזכות ריצה של 0:13 בדקות הסיום. "צריך להיות מאוד עמידים וזה בדיוק מה שהיה", אמר שרון דרוקר בסיום. "ידענו לשחק נכון, עשינו ריצה אדירה של 0:13 וניצחנו את המשחק. יש לנו לוחמים בקבוצה וככה מנצחים. כל משחק הוא מלחמה, כל משחק הוא קרב".

על דריל מונרו, שהצטיין עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, אמר המאמן: "הליגה הזו ארוכה אבל יש פה איכויות שאני מאוד אוהב, גם מבחינת מנהיגות ולא רק מבחינת כדורסל. אנחנו עושים איתו דברים נכונים ומקווים שהוא ימשיך ככה".

דריל מונרו עצמו אמר בסיום: "צריך לתת קרדיט לקבוצה שלנו. הם נלחמו עבורי. נלחמנו חזק והמשכנו לשחק גם כשהיינו בפיגור. אנחנו קבוצה חזקה וקשוחה. אנחנו יכולים להפסיד כל משחק ויכולים לנצח כל משחק. מוקדם מדי להסתכל קדימה על המטרות של הקבוצה".

מנגד, המאמן המפסיד עודד קטש ניסה להסביר את המפלה: "נשארנו בלי גבוהים בדקות האחרונות וזה יצר בעיה גדולה. זה קורה הרבה פעמים שאתה נרדם לקראת סוף המשחק. הם עצרו לנו כמה מתפרצות עם עבירות תוקף. לא היינו מספיק חכמים לגמור את המשחק וככה זה כשהמומנטום מתהפך עליך".

תצוגת תכלית. דריל מונרו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully