וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפרשה: מעין דוידוביץ' נמצאת בעומאן ומתחרה באליפות העולם

19.10.2015 / 14:00

בישראל ניסו לשמור באופן חשאי את הגעת הגולשת למדינה המוסלמית . כניסתה התאפשרה בשל העובדה שהיא מחזיקה בדרכון אוסטרי. דוידוביץ' מתחרה ללא דגל ישראל וסימני זיהוי אחרים

מעין דוידוביץ'. איגוד השייט,
תצטרך להצניע את עובדת היותה ישראלית. מעין דוידוביץ'/איגוד השייט

פרשת אי יציאתם של הגולשים הישראלים באליפות העולם בשייט מדגם RSX מקבלת הבוקר (שני) תפנית עם תחילתה של התחרות. כעת ניתן לפרסם כי הגולשת הבכירה מעין דוידוביץ' נמצאת בעומאן ומתחרה באליפות היוקרתית, כשכניסתה למדינה המוסלמית התאפשרה בשל היותה מחזיקה בדרכון אוסטרי. העובדה שדוידוביץ' נכנסה לעומאן נשמרה בסוד משיקולים ביטחוניים, אך כעת עם תחילתה של התחרות עדכנו באיגוד השייט את העיתונאים על כך. דוידוביץ' מתחרה בעומאן ללא הופעת דגל ישראל על הגלשן שלה, כשבמקום הכיתוב ISR מופיע הכיתוב ISAF.

בנוסף, באתר התחרות דגל ישראל הוא הדגל היחיד שאינו מופיע בצמידות לשם הגולש במקרה של דוידוביץ', שלצד שמה נכתב RSX-10. דוידוביץ' צלחה באופן יפה את היום הראשון של התחרות שבו נערכו שלושה שיוטים, כאשר סיימה במקומות 10, 11 ו-10 והיא מדורגת במקום התשיעי הכללי. מי שמוליכה את התחרות אחרי היום הראשון היא פיינה צ'ן הסינית, כשמרינה אלבאו הספרדיה רחוקה ממנה תשע נקודות.

עבור דוידוביץ' מדובר בתחרות המבחן הרביעית מתוך חמש בדרך לריו כשהיא השיגה כבר 10.5 נקודות והיחידה מבין הגולשות הישראליות שצברו ניקוד כלשהו. דוידוביץ', שזכתה בשנה שעברה במדליית הארד, תנסה לתפוס פעם נוספת מקום על הפודיום ולהשלים מדליה שלישית בשלוש שנים בתחרות הגדולה אחרי שגם ב-2013 היא סיימה עם מדליה באותו צבע.

אגב, גם נמרוד משיח מחזיק בדרכון זר ועל כן לא הייתה מניעה שגם הוא ייכנס לעומאן ויתחרה בתחרות, אך בשל העובדה שלשחר צוברי אין דרכון זר הוחלט שאצל הגברים אליפות העולם לא תיכלל במסגרת תחרויות המבחן ועל כן לא היה למשיח טעם לטוס לשם. ביום שלישי תתכנס הוועדה המקצועית של איגוד השייט כדי להחליט מה תהיה התחרות החלופית במקום אליפות העולם, אותה פספסו השניים, כשאחת האופציות שנשקלות היא לכלול תחרות בריו בחודש דצמבר, ובכל מקרה התחרות האחרונה שתקבע את זהות הגולש שייצג את ישראל בריו תהיה באליפות העולם שתיערך בחודש פברואר באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully