וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה רוקאביציה: "אני בטוח שיבוא הרבה קהל כדי לשדר כוח"

18.10.2015 / 15:17

קשר בית"ר ירושלים אופטימי לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (שני, 20:55, ערוץ 1): "אנחנו משתפרים משבוע לשבוע". דראפיץ' הזהיר את שחקניו מהכניסות לאמצע של וואקמה ומליקסון

one

בבית"ר ירושלים יודעים שעל אף שני הנצחונות הרצופים הפועל באר שבע פייבוריטית לקראת המשחק מחר (שני, 20:55, ערוץ 1). בצוות המקצועי שוחחו עם השחקנים והקרינו להם וידאו של הפועל באר שבע עם דגש על מאור מליקסון וטוני וואקמה, שיוצאים מהעמדות שלהם מהכנפיים ונכנסים לאמצע. גם הסגירה של אובידיו הובאן שמרבה להצטרף הודגשה בפני השחקנים.

בבית"ר לא מתרגשים מההיעדרות של מאור בוזגלו ובן שהר ואמרו: "יש להם חמישה-שישה תותחים ולא משנה מי משחק, בלעדיהם הם הבקיעו חמישה נגד מכבי פתח תקוה. הם התקפית אולי הכי מוכשרים בליגה אבל עם הקהל שלנו ומשחק חכם אנחנו לא פראיירים ונבוא לתת פייט אמיתי".

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
הזהיר את שחקניו. דראפיץ'/יוסי ציפקיס

מעבר לכך, בית"ר ירושלים צפויה לעלות בהרכב דומה לזה שפתח בשבועיים האחרונים. מי שימשיך לקבל קרדיט או ניקיטה רוקאביציה, שאמר לקראת המשחק: "באר שבע קבוצה חזקה וברור שנצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח. אנחנו משתפרים משבוע לשבוע, יש המון שחקנים חדשים שלאט לאט נכנסים לכושר הנכון ומתחברים. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו וזה הדבר החשוב".

בנוגע לקהל אמר רוקאביציה: "היה שבוע לא קל לתושבים בישראל ובעיקר בירושלים. אבל הישראלים חזקים, אני בטוח שיבואו הרבה אוהדים וגם קורא להם לבוא ולשדר כוח. אני מרגיש ישראלי ויודע שברגעים כאלה כולם צריכים להיות חזקים ואפילו רוצים קצת להשתחרר מהאווירה וליהנות מכדורגל. נקווה לספק להם את זה".

עד עתה הבטיחו מקומם בטדי כ-7,800 איש ובבית"ר מאמינים כי קרוב ל-20 אלף איש יגיעו לאיצטדיון. 200 שוטרים ו-250 סדרנים יתפרסו באצטדיון ומחוצה לו לשמירת הסדר והבטחון. לטובת אוהדי ב"ש הוקצה חניון ברחוב בנבנישתי סמוך לתחנת הדלק סונול. לבאי האצטדיון מומלצת הגעה בתחבורה ציבורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully