וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: לינדה בולדר הודחה ברבע גמר טורניר הגרנד סלאם בפריס

18.10.2015 / 13:40

הישראלית-הולנדית, שזכתה בתחרות בשנה שעברה, נוצחה על ידי הצרפתיה פוסוויט, מדליסטית ארד מאליפות העולם האחרונה. בולדר לא הצליחה לעבור את השלב הראשון בבית הניחומים ונכנעה לפולינג ההולנדית. ליאור וילדיקן ואורי ששון הודחו

לינדה בולדר. ברני ארדוב
אכזבה. בולדר/ברני ארדוב

אחרי היום המצוין שעבר על המשלחת הישראלית בתחרות הגרנד סלאם היוקרתית בפריס שכלל שלוש מדליות ארד (ירדן ג'רבי, שגיא מוקי ושירה ראשוני), היום (ראשון) יצא לדרך יומה השני עם המשקלים הכבדים יותר. לינדה בולדר (70 ק"ג), הישראלית-הולנדית, הודחה בשלב רבע הגמר וסיימה את התחרות אחרי הפסד בקרב הראשון בבית הניחומים.

בולדר, שזכתה בשנה שעברה בתואר בצרפת, השיגה איפון תוך 21 שניות בקרב הראשון שלה מול אנדראה פו המקסיקנית. בולדר הצליחה להיכנס למצב של ריתוק שלא השאיר לשופט ברירה אלא לסמן על סופו של הקרב שניות ספורות אחרי תחילתו. בשלב הבא המתינה לבולדר יריבה קשה בהרבה, הצרפתיה פאני אסטל פוסוויט, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה שזכתה לעידוד רב מהקהל המקומי, וזה נגמר בהפסד ביוקו. בסיבוב הראשון של בית הניחומים הודחה בולדר סופית מהתחרות על ידי קים פולינג ההולנדית באכזבה גדולה.

המתחרה הישראלית של בולדר במשקל הזה, ליאור וילדיקן נכנעה למרגו פינו הצרפתיה בהכרעה על פי עונשים (1:2 לוילדיקן). הדחה דומה חווה גם אורי ששון, סגן אלוף אירופה (מעל 100 ק"ג), שהחל את התחרות בסיבוב השני והפסיד להולנדי רוי מייר לאחר שספג שני שידו לעומת אחד בלבד של יריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully