וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "חבל שברייסי רייט בחר בדרך הזו, הוא עשה טעות"

18.10.2015 / 9:04

למרות הניצחון על חולון, בהפועל ירושלים המשיכו לעסוק בשחרור של הגארד: "היה לא נעים לראות את זה". על ההצגה שלו אמש: "שמח על הקרדיט שנותנים לי. לא חושב שיש חילופי דורות"

one

בצל פרשיית ברייסי רייט, הפועל ירושלים התאוששה מהתבוסה לניז'ני נובגורוד, כשהביסה אמש (שבת) בביתה את הפועל חולון בתוצאה 73:89. מי שצפה בירושלים מנצחת הוא הרכש החדש מאט ג'נינג, שנחת אתמול והגיע למשחק.

בר טימור, שבלט במשחק אמש עם והשווה את שיא הקריירה עם 22 נקודות, אמר: "אני שמח שהשגנו את הניצחון לאחר המשחק שלנו באירופה. ההבדל בין היורוקאפ והליגה הישראלית אולי נעוץ באינטנסיביות. ביורוקאפ הכדורסל הרבה יותר אינטנסיבי. ברוסיה גם לא לקחתי יותר מדי אחריות אבל לומדים, ולמרות שלא זרקתי היינו ברבע שלישי היינו קרובים בתוצאה אך התפרקנו. ביום רביעי צפוי לנו משחק חדש ואנחנו שמים את ההפסד הזה מאחורינו. הפועל ירושלים היא קבוצה ששואפת להגיע הכי רחוק בכל מפעל, גם בליגה הישראלית וגם ביורוקאפ".

שחקן הפועל ירושלים בר טימור. נועם מושקוביץ
השווה שיא קריירה. בר טימור/נועם מושקוביץ

טימור הוסיף: "באופן אישי, אני מרגיש טוב עם החברים והמאמנים ושמח על הקרדיט שנותנים לי, רק שנמשיך כך. חילופי דורות בקבוצה? אין כאן עניין של חילופי דורות, יש לנו קבוצה עם סגל מלא בכישרון, כולם שחקנים טובים וכל אחד מנסה לתרום בדרכו ולהביא את הדברים שלו לכל משחק טוב, כל פעם יבלוט מישהו אחר, אם זה אני, ליאור אליהו או יותם הלפרין. יש לנו קבוצה עמוקה וטובה".

בדומה להנהלה, לא מעט שחקנים בקבוצה הביעו אכזבה רבה מהתנהלותו של ברייסי רייט. על כך אמר טימור: "צריך לומר את האמת, זה לא היה הכי נעים לראות את זה קורה. חבל שברייסי בחר בדרך הזאת. מאוד אהבתי אותו וזה היה הדדי, אבל אבל זו היתה הדרך שלו והוא בחר בדרך הלא נכונה. יש לנו כבר בחור חדש ואנחנו מחכים להתחבר איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully