וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "לגרינפלד ספציפית, יוצא לטעות נגדי טיפה יותר"

18.10.2015 / 8:09

האשמות קשות במועדון כלפי השופט לאחר ההפסד למכבי תל אביב. המאמן, שיועמד לדין, טען: "אין קונספירציה נגדנו". בהתאחדות עשויים להעמיד את אבי לוזון לדין, הבעיה: אינו מחזיק בתפקיד רשמי. וגם: הדו"ח החריף של גרינפלד

one

מכבי פתח תקוה רשמה אתמול (שבת) הפסד שלישי ברציפות, אבל במועדון התרכזו בעיקר בנושא השיפוט. באיגוד השופטים טוענים כי אבי לוזון עשוי לעמוד לדין בעקבות דבריו לאחר המשחק, אך במכבי פתח תקוה מזכירים כי הוא אינו נושא בתפקיד רשמי. כזכור, לוזון קרא אתמול ליו"ר איגוד השופטים להתפטר וצעק ליד חדרו של אוראל גרינפלד: "אני אראה לכולם מה זה, אני לא אשתוק יותר. מכבי פתח תקוה לא תהיה שק החבטות של איגוד השופטים והכדורגל הישראלי". במכבי פתח תקוה הסבירו: "גרינפלד שרק לפנדל מפוקפק ולא שרק לזכותנו פנדל. מה יש עוד לומר? מה נעשה? שום דבר. אין מה לעשות עם הקיפוח המתמשך נגדנו".

"התחושה היא מאוד מאכזבת, אני חושב שהיינו לאורך המשחק הרבה יותר טובים", אמר המגן דודי טויטו. "הגענו להמון מצבים ולא ניצלנו את זה. ספגנו שער מפנדל שלא היה. קופחנו לדעתי. כשמכבי תל אביב הייתה בעשרה שחקנים, היינו צריכים לחפש יותר את השער. נמשיך לעבוד קשה, נתקדם לאט לאט. זה מאכזב, כי נתנו לאחרונה משחקים טובים. גם בבאר שבע וגם במושבה. היינו שווים יותר ממה שהצלחנו להוציא. הפועל רעננה בשבוע הבא? אנחנו בתחילת העונה, עובדים קשה ורואים את זה על המגרש".

אבי לוזון. ברני ארדוב
ייענש? אבי לוזון/ברני ארדוב

בן שמעון, שיעמוד לדין בגין העלבת שופט, התייחס לעניין והוסיף: "כשהמשחק קרוב, ומגיע לך ואתה שם, זה כואב. כשלא מגיע לך, צריך לדעת לשחרר. זה כואב מאוד, אבל יש בי צד שגאה בשחקנים. היה מגיע לנו לצאת עם תוצאה יותר טובה. הייתי די רגוע 60 דקות, בחצי השעה האחרונה לא רציתי שיברח לנו והיה צריך מאמן אקטיבי על הקווים. ראיתי שהעייפות מכרסמת. אין לי ספק שעשינו טעויות כי היו 12 דקות מהאדום והיינו צריכים לשחק אחרת. מצחיק אותי, ספגנו שער במצב נייח שלא שייך ומפנדל שמעליב אותי שנשרק. אין קונספירציה נגד מכבי פתח תקוה. השופט הספציפי הזה, יוצא לו לטעות נגדי טיפה יותר".

למרות ההפסד, במועדון שוב החמיאו לבן שמעון. "ברוב המשחקים הוא פוגע בול עם הרוטציה. גיא מלמד ישב ביציע וכשחזר הבקיע, כולם כאן רעבים. יש לנו שחקנים צעירים ואנחנו משלמים מחיר מסוים, אבל בטווח הארוך נהיה מועדון יציב וחזק", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוראל גרינפלד שופט. ברני ארדוב
דו"ח חריף. גרינפלד/ברני ארדוב

באותו נושא, גרינפלד פירסם דו"ח שיפוט חריף בו כתב: "לציין כי עם שריקתי לסיום המשחק, מאמן קבוצת מכבי פתח תקוה רן בן שמעון, עשה את דרכו עד אליי כדי לומר לי את שיש על ליבו, ולשם כך הגיע עד למרכז המגרש בסמוך לעיגול האמצע, שם עמדתי ביחד עם עוזר השופט מספר 2 (רועי חסן)".

"הנ"ל הגיע ממש קרוב אליי, נעמד מולי תוך שהוא מסתכל לי בעיניים ואומר "אתה לא מתבייש לשפוט ככה? בושה איך שאתה שופט ובושה שאתה שופט בכלל". גם כאשר ביקשתי ממנו שיפסיק בהיותו מצולם, הוא המשיך בשלו וחזר על דבריו מספר פעמים. מכאן כאשר הגעתי למנהרה עם חבריי לצוות השיפוט ובדרכנו לחדר ההלבשה, הנ"ל המשיך להטיח את דבריו רק שהפעם. עשה זאת בצעקות רועמות, אלימות ומאיימות כלפיי: "לא יעזור איתו, אין לא יעזור הוא פשוט לא יכול אחרת, פשוט בושה, לא יעזור הוא כזה", כל אלו בעת שהוא נעמד בסמוך אליי ומלווה אותנו לכיוון חדר ההלבשה".

"צעקות אלו פסקו רק לאחר שלקחתי מספר צעדים לאחור והמאבטחים שנכחו במקום הגיעו להרגעת הרוחות. עוד להוסיף כי ע"פ משקיף המשחק מר משה עגייב ולאחר בדיקת השופט הרביעי ליאני לירן, לא היה לקבוצת מכבי פתל תקוה שלט אלקטרוני חלופי איתו מבצעים את חילופי המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully