וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: באדיר יעמוד לדין, גורם: "יישאר אם גוטמן לא יחתום"

18.10.2015 / 12:56

למרות התבוסה וההרחקה מול סכנין, האדומים מרוצים מתפקודו של המאמן "הזמני" וצפויים להשאירו אם גוטמן, שמכוון לאירופה, יסרב. באדיר יועמד לדין וספג ביקורת מאחד מחניכיו: "אין יד מכוונת"

one

את התבוסה 4:0 אמש (שבת) מול בני סכנין ינסו בהפועל תל אביב לשכוח ומהר. דווקא אחרי אותה השפלה אתמול נראה כי מעמדו של וואליד באדיר, המאמן ה"זמני", התחזק במועדון ואתמול בהפועל אמרו לראשונה כי "אם גוטמן לא יחתום, באדיר יישאר מאמן עד סוף העונה". בהפועל תל אביב מאוד רוצים לראות את המאמן הלאומי לשעבר חותם לקדנציה שנייה במועדון, אך כרגע סקפטיים מאוד לגבי היתכנות המהלך. "אין יותר מתאים להפועל מאלי", אמר גורם בכיר בקבוצה. "הוא יכול להיות ראש מערכת ולתת מהשקט והניסיון שלו. עדיף למצות את המו"מ איתו ואם לא, אין הבדל בין באדיר לבין שאר המאמנים הפנויים בארץ".

גורם בקבוצה אתמול חשף כי בין המאמן הלאומי לשעבר לבין הפועל כבר מתקיימות שיחות לא רשמיות מהקיץ, אך פגישה בין כבירי לבין גוטמן צפויה רק השבוע. בהפועל כאמור כרגע סקפטיים מאוד לגבי האפשרות שגוטמן אכן יחליט לחתום במועדון, זאת בשל מסרים מהמאמן שהוא כרגע מכוון לאירופה ואם לא, ייקח פסק זמן קצר מאימון. אם גוטמן יסרב לתפקיד באדיר ייקבל את המושכות לפחות בתקופה הקרובה.

באופן מעט אבסורדי, בהנהלת הקבוצה התרשמו מאוד מהתפקוד של באדיר אחרי ההפסד. המאמן כינס את שחקניו על הדשא, ביקש מהם להרים את הראש ועודד אותם במשך דקות ארוכות. גם הבעלים אמיר כבירי נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ועודד את המאמן ואת השחקנים. לאנשי הפועל אמר הבעלים: "אני מאחורי וואליד במאה אחוז. זו קבוצה חדשה ויהיו עוד הרבה קשיים, אבל התהליך ינצח בסוף. אני איתם ומאמין בהם".

באדיר כזכור, הורחק במשחק ותובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף החליט להעמידו לדין בגין התנהגות בלתי הולמת.

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בהפועל תל אביב דווקא מתרשמים לטובה. באדיר אמש/קובי אליהו

חשוב לציין כי לאורך התקופה האחרונה באדיר אמר לא מעט פעמים כי איננו מעוניין במשרת המאמן של הפועל תל אביב בשלב זה. אתמול אף סיפר אחד מהגורמים בקבוצה שעוד לפני שמונה כעוזר מאמן, באדיר דווקא לחץ על הנהלת המועדון להחתימו כמאמן הנוער, אולם לאחר שכנועים הוא הצטרף לצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. בנוסף, בהפועל טענו גם בתקופה האחרונה כי באדיר מחוייב מאוד לעסקי המשפחה וכרגע אין לו את הזמן להשקיע מספיק כמאמן ראשי ולכן לא מעוניין או יכול להחזיק בתפקיד. "באדיר מחויב למועדון ברמה של אוהד שרוף. כל מה שנבקש ממנו לטובת הפועל והקבוצה, אנחנו מאמינים שהוא יעשה. אין הרבה אנשים כמותו", הדפו בקבוצה את ההאשמות.

לצד המילים החמות שקיבל באדיר מהנהלה, דווקא בקבוצה צצו ביקורות ראשונות על המאמן: "הרגישו על המגרש אתמול שאין יד מכוונת", הודה אחד השחקנים. "סף השבירה של הקבוצה מאוד נמוך ואם לא יגיע מישהו עם ניסיון בקרוב קשה לראות את הקבוצה משתפרת".

"אנחנו מתאמנים קשה מאוד עם וואליד", אמר בסיום המשחק בן רייכרט."בחדר ההלבשה אצלנו לא מדברים על שום מאמן. רק וואליד בראש שלנו. אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב או האימון הקרוב. וואליד הוא המאמן שלנו ואנחנו עסוקים רק בזה ולא משפיעים עלינו כל הכותרת מסביב. יש לנו מה למכור מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. נגיע מוכנים למשחקים האלה ואתם תראו את זה".

לא רק באדיר ספג ביקורת אתמול, אלא כמעט כל שחקני ההגנה ובעיקר אדי גוטליב ששוב אכזב. בהפועל אומנם תרצו זאת באדום שנשלף בתחילת המשחק, אך יודעים טוב מאוד שאם מול באר שבע ומכבי הם לא יציגו משחק הגנה הרבה יותר טוב, יהיה להם קשה לצאת מהמשחקים האלה עם נקודות.

עוד באותו נושא

וואליד באדיר הורחק, הפועל תל אביב הובסה 4:0 בידי בני סכנין

לכתבה המלאה
בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עומד מאחורי המאמן. רייכרט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully