וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת סכנין: מוגרבי ניסה לדחוף את אבו יונס. השחקן: הפצת שקרים

18.10.2015 / 7:10

למרות הניצחון הענק על הפועל תל אביב, העימות בין השחקן ליו"ר ולמאמן אלי כהן הסעיר את הקבוצה. המנכ"ל: "לא נשלים עם התנהגות כזו". על פי טענת השחקן, אבו יונס קרא לו "פטפטן גדול"

one

למרות הניצחון הענק 0:4 בחוץ על הפועל תל אביב, הרוחות בבני סכנין סוערות בשל התקרית בין פיראס מוגרבי למאמן אלי כהן וליו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס. בשלב זה, כלל לא ברור האם השחקן יישאר בקבוצה, כאשר בהנהלה החליטו להשעותו עד להודעה חדשה. בימים הקרובים, הוא יעמוד לשימוע ואז יתבקש להסביר את התנהגותו. לאחר השימוע, יוחלט האם מוגרבי ישוחרר. בקבוצה אף ידברו עם עורך דין כדי לדעת מה האפשרויות העומדות בפניהם אם וכאשר יחליטו לשחרר את מוגרבי.

בלהט הוויכוח אתמול, מוגרבי כבר ביקש שחרור מהמועדון, אולם לא ברור האם הוא ישמור על עמדתו או ישנה אותה. בסכנין זעמו על כך שמוגרבי, לטענת אנשים במועדון, ניסה לדחוף את אבו יונס: "לא נשלים עם התנהגות כזו של שחקן", הבהיר המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום, "נבדוק איתו את טענותיו ונחליט. לפי מה שהבנו, ההתנהגות שלו לאבו יונס לא הייתה במקום בכלל". בקבוצה אמרו כי רק התערבות של אנשים מהמועדון גרמה להרחקת השחקן מהיו"ר, לאחר הצעקות וחילופי הדברים הקשים, שכמעט הובילו לעימות הפיזי.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. קובי אליהו
מה בדיוק קרה שם? מוגרבי/קובי אליהו

מוגרבי עצמו טוען כי הוא דווקא כיבד את אבו יונס וכהן והבהיר כי הוא לא רוצה לענות להם. למקורביו אמר השחקן כי אבו יונס דיבר אליו בצורה מחפירה ואמר לו דברים שלא יכול היה להבליג עליהם. בצוות המקצועי לא יתערבו בנושא כרגע ויאפשרו להנהלה לקחת החלטה. גורם בהנהלה מסר: "זו בהחלט הייתה תקרית קשה, אבל ננסה להביא לסולחה בין הצדדים, כדי שלא יקרו דברים שאנחנו לא רוצים". מוגרבי מכחיש כאמור את הדברים וטוען כי מדובר בשטויות שאנשים מנסים להפיץ. הוא הוסיף את גרסתו למקרה ולפיה המאמן כהן העיר לו, מוגרבי השיב כי הוא הכי פעיל על המגרש וכאשר כהן שאל אותו האם הוא עונה לו, אמר השחקן שהוא לא עונה, אך לא מבין למה הוא מעיר לו ליד כולם. בשלב זה, על פי מוגרבי, אבו יונס אמר לו שהוא פטפטן גדול, מה שהוביל להתלקחות הרוחות. בהנהלה הוסיפו כי כהן ביקש מהשחקן להיכנס יותר לאמצע ומוגרבי, שכבר היה כעוס לאחר שכהן לא אפשר לו לבעוט את הפנדל בתחילת המשחק, החל לענות לו, למרות בקשות מצד שאר השחקנים להפסיק.

מעבר לכל הבלגן, בקבוצה היו מרוצים מהניצחון. הקבוצה תקווה להמשיך כעת במומנטום, כאשר השבוע צפוי הילאל מוסא לעבור בבקרה ופיבאנו אלבאס, לחתום על החוזה. שחקן בסכנין אמר על המשחק: "יש לנו קבוצה טובה. למרות שלא הצגנו משחק גדול, ידענו לנצל את המצב שנוצר. אנחנו בכושר טוב ולהוציא את ההפסד לבית"ר, שגם בו היינו טובים יותר, אנחנו בתקופה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully