וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה זעמו, דורה צעק: "אף אחד פה לא לוקח אחריות"

18.10.2015 / 17:45

תחושות קשות בהפועל חיפה אחרי ההפסד לבני יהודה. גורמים בסביבתו של יואב כץ מנסים לשכנע אותו לעשות זעזוע בצוות המקצועי. דור מלול הצטרף רשמית: "אתגר חדש, מקווה לעזור לקבוצה"

one

בווידאו: תקציר ההפסד האדום לבני יהודה

תחושות קשות נרשמו בהפועל חיפה לאחר ההפסד לבני יהודה כאשר בסוף המשחק ניתן היה לראות את השחקנים זועמים. אחד העצבניים מכולם היה יוסי דורה שנכנס לאזור חדר ההלבשה, חלף על פני יואב כץ ואנשים נוספים במועדון וצעק: "נמאס כבר, אף אחד לא לוקח פה אחריות". לאחריו נכנס גם אדריאן רוצ'ט לאזור חדר ההלבשה והיכה עם החולצה בקיר כשהוא נראה כעוס במיוחד. "אין ספק שהאווירה לא טובה אחרי ההפסד", אמר שחקן בקבוצה, "יש לנו תחושה שאנחנו קבוצה נאיבית. היינו יותר טובים והפסדנו לקבוצה שלא הגיעה למצב אמיתי אחד".

בינתיים דור מלול הצטרף לקבוצה באופן רשמי. המגן/קשר סגר היום סופית את תנאיו ואמר לאחר מכן: "אני שמח להצטרף למועדון מכובד כמו הפועל חיפה. זהו אתגר חדש עבורי. מקווה לעזור לקבוצה לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה".

יוסי דורה הפועל חיפה. שלומי גבאי
הרבה עצבים. יוסי דורה/שלומי גבאי

בסביבתו של הבעלים יואב כץ מנסים לגרום לו לעשות זעזוע בצוות המקצועי כשלטענתם טל בנין צריך לשלם את המחיר. כץ עצמו אמר בסיום המשחק לתקשורת שבנין יישאר המאמן ושהליגה רק התחילה, אך נראה שאותם גורמים שחלקם מהמועדון וחלקם מחוצה לו ינסו להפעיל לחץ על הבעלים. הלחץ והדברים הללו הכעיסו חלק גדול מהשחקנים ששמעו על כך. "מתחילת העונה לא נותנים לנו כאן שקט, הגיע הזמן שייתנו לנו שקט", אמר שחקן בקבוצה. "תמיד מנסים ליצור בעיות ומנסים להאשים. נכון שאנחנו לא עם כמות הנקודות שרצינו אבל בואו נהיה ריאלים. אנחנו עם שבע נקודות מ-21 ולא נראים קטסטרופה. שיפסיקו עם זה כבר, ההנהלה ויואב צריכים לתת לנו ולמאמן שקט ואז נצליח - ולא כל שבוע שנקרא ציטוטים כמה אנחנו קבוצה לא טובה".

"זה הכדורגל, וכשאתה לא טוב רואים את זה ומגיבים", אמר תומר סוויסה. "בכל קבוצה שהייתי יש תקופות יותר טובות ופחות טובות. לא היה לי משחק גדול אבל צריך להרים את הראש ולהסתכל למשחק הבא. עבדנו קשה שבועיים ואז קיבלנו גול לא צפוי. נצטרך להסתכל קדימה. לא קשה לשחק בסמי עופר. אנחנו הפסדנו ארבעה משחקים והקהל מאוכזב בצדק. אי אפשר לתרץ ולהגיד סמי עופר. לא נפלנו משום קבוצה שבאה לפה אבל משום מה לא הצלחנו להוציא נקודות".

"הפעם לא הבאתי את המזל, אני מקווה שבמשחק הבא אני כן אביא", אמר כץ. "זו רק התחלת הליגה והליגה עוד ארוכה. ההתחלה לא סימפטית אבל אני בטוח שנשפר את המשחקים בבית". לשאלה אם מעמדו של בנין איתן אמר כץ: "כן. אנחנו רק בתחילת הליגה".

על המצב במשחקי הבית אמר כץ: "האיצטדיון הגדול מאבד את אפקט הביתיות אבל עדיין, גם באיצטדיון כזה היינו צריכים להוציא הרבה נקודות". על השוער פז'מיסל קובארז' אמר הבעלים: "לא הייתי מגדיר את ההישארות שלו כהתעקשות שלי. אנחנו עובדים בעבודת צוות. הזמנתי שוער מארצות הברית והוא התאמן בקבוצה אך הצוות המקצועי החליט שהוא לא מתאים. אנחנו עובדים על כל נקודה ומנסים להשתפר. חוץ מהגול האומלל היה לקובארז' משחק טוב דווקא".

יואב כץ הפועל חיפה. שלומי גבאי
בינתיים נותן לטל בנין גב. יואב כץ/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully