וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה יצא מהמגרש בליווי משטרתי: "הקבוצה משחקת לא טוב"

17.10.2015 / 22:48

מאמן מכבי נתניה ספג קללות מאוהדי הקבוצה בהפסד 1:0 להפועל כפר סבא, שהוריד את הצהובים אל מתחת לקו האדום: "חשבנו שנצא לדרך חדשה, אבל זה לא קרה". נעים: "חייבים לאגור נקודות"

one

הפועל כפר סבא ניצחה הערב (שבת) 0:1 את מכבי נתניה בחוץ, במשחק שנערך באצטדיון בהרצליה בשל עונש שספגה האחרונה. רן יצחק כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-16, כשלאחר מכן ספג כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-52. גם זה לא עזר למכבי נתניה כדי לנצח, וגם היא נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאמייה טגה ספג צהוב שני בדקה ה-87. שלומי דורה יצא מהאצטדיון בליווי משטרתי והקהל של נתניה קילל אותו לאורך כל המשחק וקרא לו להתפטר.

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
ספג קללות. דורה/מגד גוזני

מאמן מכבי נתניה שלומי דורה אמר בסיום: "אחרי הפסד זה תמיד לא נעים. המחצית הראשונה שלנו הייתה יותר טובה וחבל לי שבכל פעם אנחנו צריכים לרדוף אחרי קבוצות. דווקא אחרי שיזמנו בתחילת המשחק, קיבלנו שער מכלום והביטחון של השחקנים ירד וכל פעולה פשוטה הפכה למסובכת. במחצית השנייה ניסינו להמר על כל הכלים ההתקפיים במיוחד לאחר ההרחקה. במקום שזה יעזור לנו, זה רק פגע בשטף של המשחק. חזרנו קצת אחורה אחרי הניצחון על בני יהודה, אבל נעשה הכל כדי לחזור לנצח".

על היכולת של מכבי נתניה אמר דורה: "הקבוצה לא משחקת טוב וזה לא חדש, חשבנו שנצא לדרך חדשה של ניצחונות אבל לא עוזר לי כל הכישרון שיש לשחקנים אנחנו צריכים לדעת לשחק כקבוצה, להגיע ליותר מצבים וגם להבקיע. אנחנו עובדים באימונים על משחק ההתקפה כדי לשפר אותו. עובדים גם באופן אישי עם שחקני החלק הקדמי וגם כקבוצה ובסופו של דבר באים למשחק והדברים נראים קצת שונה. היום היו לנו המון החמצות ואנחנו צריכים יותר ריכוז מול השער. אנחנו מכירים שיש לנו בעיה ואנחנו עושים הכל כדי לפתור אותה.

"על ההרכב ללא חלוץ טבעי: מי שנמצא בכושר הכי טוב משחק וזה לא משנה מה התפקיד שלו. אבידור ומרגוליס הם אמנם שחני קו אבל הם יכולים לשחק גם באמצע. היום לא היה לנו את סיסיי כי הוא הגיע מאוחר מהטיסה ולכן פתחתי בלי חלוץ טבעי".

מאמן הפועל כפר סבא פליקס נעים אמר: "אנחנו חייבים לאגור נקודות, לקחת את השקל הקטן ולהכניס לקופה, על מנת שכשנגיע לרגעים קשים יהיה לנו ברזרבה ולא נהיה מאחור אחרי כולם. זו פעם ראשונה מאז שהגעתי למועדון שאנחנו מתגוננים כל המשחק ולפעמים צריך לדעת לעשות את זה. היום שיחקנו על יותר מתפרצות, במיוחד אחרי ההרחקה ולא היינו רחוקים גם לכבוש שער נוסף. אני גאה במשחק ההקרבה והלחימה של הבחורים שלי כי יותר מדי כדורגל לא היה הערב. לא תמיד צריך לחפש את היופי של המשחק כי שיחקנו יפה מאד מול עכו והפסדנו 1-0, שיחקנו יפה מול מכבי פ"ת וגם הפסדנו 1-0. היום לא שיחקנו יפה אבל לפחות ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully