וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חיפה נגד טל בנין, המאמן: "זה לא זמן למחאות"

17.10.2015 / 21:37

האדומים מהכרמל עדיין לא לקחו נקודה בחיפה, בנין יודע: "זו נקודה שנצטרך לחשוב עליה, המצב מצחיק ועצוב גם יחד". יוסי אבוקסיס: "ניצחנו באחד המשחקים הכי חלשים שלנו העונה"

one

הפועל חיפה נותרה גם הערב (שבת) ללא נקודות באצטדיונה הביתה, כשהפסידה בפעם הרביעית בחיפה - הפעם 1:0 לבני יהודה. פדרו גלבאן הכריע את המשחק בעזרתו של פזמיסל קובארז', והקהל האדום הוציא את תסכולו בסיום על המאמן טל בנין וקרא לו להתפטר.

בני יהודה ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל חיפה

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. שלומי גבאי
יכול לחייך. יוסי אבוקסיס/שלומי גבאי

יוסי אבוקסיס, מאמנה של בני יהודה, אמר בסיום: "זה היה אחד המשחקים הכי חלשים שלנו העונה. הם היו הרבה יותר טובים ולנו היה משחק התקפה קטסטרופלי, אבל עשינו משחק הגנה טוב. זה מראה משהו על הליגה - היינו טובים נגד נתניה והפסדנו, והיום היינו רעים וניצחנו. לא חשבנו שנהיה עם מלוא הנקודות בתקופה הזו. אנחנו קבוצה שעלתה ליגה ונלחמת על חייה. מגיע כל הכבוד לשחקנים על המלחמה".

המאמן המפסיד טל בנין סיכם: "סמי עופר זה לא תירוץ, אבל זו נקודה שנצטרך לחשוב עליה. ספגנו בצורה קלה והחטאנו מצבים נוחים. זה מצחיק ועצוב גם יחד, נצטרך לשפר את זה במשחקים הבאים. הקהל צודק, הוא מביע את דעתו. הקהל יכול לאהוב חמש דקות ואז חמש דקות לא לדחוף. נעשה הכול כדי להחזיר אותו אלינו. זה לא זמן למחאות, זה זמן לתמוך. יש פה בעיה קטנה והשחקנים זקוקים לתמיכה של הקהל. אני לא מחפש לברוח מאחריות, לא עשינו נקודה במגרש הביתי וזה אומר דרשני. ז'רקו קיבל צהוב והשופטים העבירו לי מסרים שהוא צריך להירגע. אני זה שמנהיג את הקבוצה, אז לא אדבר על טעות שוער. האחריות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully