וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: בלצ'ר וריאן הוכתרו כאלופי העולם ב-470

17.10.2015 / 21:30

התחרות היוקרתית בחיפה נחתמה עם זכייתם של השייטים האוסטרלים בתואר אחרי שסיימו את שיוט המדליות במקום הרביעי. צוות הנשים מאוסטריה, לארה ודיאו ויולנטה אוגאר, חגגו עם הזהב

המדליסטים באליפות העולם ב-470. עושים עניין (יח"צ),
אלופי העולם ב-470/עושים עניין (יח"צ)

אליפות העולם בשייט בדגם 470 שנערכה השבוע בחיפה הסתיימה היום (שבת) כשמי שהוכתרו כאלופי העולם הם הצמד האוסטרלי, מתיו בלצ'ר האלוף האולימפי ו-וויל ריאן. השניים סיימו את שיוט המדליות במקום הרביעי, אבל חגגו עם הזהב אחרי שהצמד הקרואטי סימה פאנטלה ואיגור מארניץ' סיימו במקום השישי את שיוט המדליות והיו רחוקים חמש נקודות מהפסגה.

מדליית הארד בתחרות הלכה לצמד הרוסי פאבל סוזיקין ודניס גריבנוב שסיימו את שיוט המדליות במקום השלישי. מי שנותרו בסופו של דבר מחוץ לפודיום הם חניכיהם של גידי קליגר, אנטון דלברג ופרדריק ברגשטרום השבדים שסיימו רק במקום השמיני את שיוט המדליות.

אצל הנשים, האוסטריות לארה ודלאו ויולנטה אוגר חגגו עם מדליית הזהב כשהן הופיעו לשיוט המדליות משוחררות מלחץ ויודעות שהפער הגדול שהן השיגו במהלך התחרות אמור להספיק להן כדי לסיים ראשונות. הן סיימו את השיוט האחרון במקום הרביעי ובכך הקדימו ב-12 נקודות את הבריטיות האנה מילס וססקיה קלארק שסיימו ראשונות את השיוט המכריע. הצרפתיות קאמיל לקונטר, בת זוגו של גידי קליגר, והלן דפרנס סיימו עם הארד אחרי שאת שיוט המדליות הן סיימו במקום השביעי.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully