וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין טוענים שמוגרבי ניסה לתקוף את אבו יונס, הקשר ביקש לעזוב

17.10.2015 / 19:37

אלי כהן העיר לקשר במחצית, זה ענה לו והחל להתעמת עם היו"ר. מספר אנשים שהיו במקום עצרו אותו. מוגרבי יעבור שימוע, אחריו יוחלט עתידו. אבו יונס: "בושה, חוצפה שאין כדוגמתה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. קובי אליהו
סוף לסיפור? מוגרבי/קובי אליהו

על כר הדשא, סיפקה בני סכנין את משחקה הטוב ביותר העונה כשהביסה את הפועל תל אביב 0:4 בבלומפילד. ויאם עמאשה (10, בפנדל), שלומי אזולאי (25), עלי עוסמאן (72) וצחי אליחן (77) ריסקו את האדומים, וטלטלו את הקבוצה של וואליד באדיר.

אלא שלא הכל ורוד בסכנין הערב. במחצית המשחק נרשם עימות בין פיראס מוגרבי, המאמן אלי כהן והיו"ר מוחמד אבו יונס. לטענת השחקן, המאמן העיר לו לפני כולם, וזה ענה לו: "איך אתה יכול להעיר לי, אני נוגע הכי הרבה בכדור, אני הכי מעורב במשחק".

אלי כהן לא אהב את התשובה של מוגרבי, ואז, לטענת השחקן, התערב גם יו"ר הקבוצה שאמר לו - "אתה פטפטן גדול". מוגרבי ענה גם לאבו יונס, ואז הודיע יו"ר סכנין לשחקן שהוא לא עולה למחצית השנייה, בצירוף הצהרה: "אני רוצה שחרור מהקבוצה כבר מחר בבוקר". ז'אורז'יניו החליף את מוגרבי, שעזב את האצטדיון, ועתידו של השחקן במועדון עדיין לא ברור.

במועדון זועמים על הקשר וטוענים שניסה לתקוף את אבו יונס, כשרק התערבות של אנשים מהמועדון עצרה זאת. אותם גורמים טוענים שלאחר הצעקות וחילופי המילים הקשות, מוגרבי ניסה לדחוף את אבו יונס אך נעצר על ידי אנשים מהמועדון. בקבוצה השעו אותו עד הודעה חדשה ובימים הקרובים יעבור שימוע לאחריו יוחלט על עתידו".

"זו בושה", אמר אבו יונס. "הוא התנהג בחוצפה שאין כדוגמתה. לא ברור איך הוא מרשה לעצמו להתנהג ככה למאמן ואלי ועוד אחרי שהוא היה חלש מאוד במשחק. אצלי משמעת זה יותר ממקצועי. לא באתי בטענות אף פעם לשחקן כשהוא לא היה טוב אבל זו התנהגות בושה. בימים הקרובים נשב ונחליט על עתידו".

"פיראס הוא בחור יוצא מן הכלל, היה לו רגע של עצבים", אמר אלי כהן בסיום. "זה קורה בקבוצת כדורגל ונתפור את זה במועדון. הפנים שלנו קדימה".

על המשחק עצמו אמר אלי כהן: "הגענו אחרי ההפסד לבית"ר והיה חשוב לחזור למסלול הניצחונות. אני מאוד מרוצה מה-0:4 כמובן, אבל זה לא היה מהמשחקים הגדולים שלנו. יש לנו מקום להשתפר. בסך הכול, יש לנו קבוצה טובה, אנחנו בתחילת הדרך ואני די מרוצה. לא החזקנו מספיק בכדור, גם ביתרון של 0:2. היינו שאננים וזו תוצאה מאוד שבירה. לשמחתי, השער השלישי חתם את המשחק".

אלי כהן מאמן בני סכנין. קובי אליהו
עם הפנים קדימה. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully