וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשמל של אדינסון: קנזס סיטי ניצחה את טורונטו בפתיחת ה-ALCS

17.10.2015 / 6:40

אדינסון וולקז הגיש היטב שישה אינינגים, השבית את המחבטים החמים של טורונטו וקנזס סיטי ניצחה 0:5 כדי לעלות ל-0:1 בגמר ה-AL. הלילה משחק 2, וגם פתיחת גמר ה-NL בין ניו יורק מטס לשיקגו קאבס

אדינסון וולקז שחקן קנזס סיטי רויאלס. Charlie Riedel, AP
הוכיח שהבחירה בו למשחק 1 הייתה נכונה. וולקז/AP, Charlie Riedel

קנזס סיטי - טורונטו 0:5 (הרויאלס מובילים 0:1 בסדרה)

השמות אולי לא גדולים ולא נוצצים, אבל לאחר שבשנה שעברה היו רחוקים משחק אחד מזכייה בוורלד סירייס, איש כבר לא חולק על העמידות של קנזס סיטי. אדינסון וולקז הגיש שישה אינינגים חזקים, סלבדור פרז חבט להומר והרויאלס ניצחו כדי לפתוח את הסדרה מול המחבטים האימתניים של טורונטו עם ניצחון.

וולקז היה בפיקוד מלא במשך חמישה אינינגים. בשישי נקלע לצרות כשהוליך את ג'וש דונלדסון וחוזה באוטיסטה, אבל התעשת, סילק את שלושת החובטים הבאים ורשם הופעה מוצלחת של שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. מנגד, מרקו אסטרדה היה סולידי, אבל נכנע לשתי ריצות באינינג השלישי ולהומראן של פרז ברביעי. באינינג השמיני שמו הרויאלס עוד שתי ריצות על הלוח, עלו ל-0:5 והמחבטים הרועמים של הבלו ג'ייז הושבתו בפעם החמישית בסך הכול העונה. בנוסף, אדווין אנקרנסיון נפצע באצבעו ונטש. הוא בסימן שאלה למשחק 2.

הלילה ייפגשו הקבוצות למשחק השני בסדרה, כשיורדאנו ונטורה מהרויאלס יגיש מול דיוויד פרייס מהבלו ג'ייז. למשחק הזה תעקוב ההתמודדות בין ניו יורק מטס לשיקגו קאבס. המגיש הפותח של המטס יהיה מאט הארווי, ומולו ג'ון לסטר.

מרקו אסטרדה שחקן טורונטו בלו ג'ייז. Matt Slocum, AP
לילה ארוך ומתסכל לאסטרדה והבלו ג'ייז/AP, Matt Slocum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully