וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דגל האליפות יונף לתקרת הארנה לפני המשחק בשבת

16.10.2015 / 19:07

הקבוצה מהבירה תארח את הפועל חולון במחזור השני (שבת, 20:00, ספורט 5). במועדון מצפים מהלפרין ודאנקן להציג יכולת משופרת, גפני: "נצטרך לעשות עבודה טובה בריבאונד ובהגנה"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים ביורוקאפ

כשברקע המתיחות הגואה בין הפועל ירושלים וברייסי רייט שהושעה ולא ימשיך בקבוצה, תארח הפועל ירושלים את הפועל חולון ביום שבת (20:00, ספורט 5). למשחק יגיע גם הרכש החדש מאט ג'נינג, שינחת מחר, אך כמובן לא ישותף. ירושלים מגיעה לאחר התבוסה 92:71 לניז'ני נובוגורוד ביורוקאפ ובקבוצה מצפים לשיפור מחיותם הלפרין וג'וש דאנקן. לפני המשחק יונף דגל האליפות אל תקרת הארנה.

אגב, ירושלים צריכה עוד שני ניצחונות בלבד כדי להגיע ל-600 ניצחונות (רק מכבי תל אביב והפועל תל אביב הגיעו לציון הדרך הזה בעבר) .

טוני גפני אמר לקראת המשחק: "אחרי המשחק בחוץ באירופה, אנחנו מצפים בכיליון עיניים למשחק הביתי ולשחק מול האוהדים שלנו. אנחנו רוצים להציג משחק טוב כי צפויה לנו התמודדות לא קלה. נצטרך לעשות עבודה טובה בריבאונד ובהגנה".

הפועל חולון שפתחה את העונה עם ניצחון דחוק 93:94 על בני הרצליה, תנסה להפתיע. הקבוצה החתימה השבוע את הגארד היהודי אמריקאי, קלארק רוזנברג והוא אמור לקחת חלק במשחק. כריס רייט עדיין פצוע וככל הנראה לא ישחק אחרי שהחמיץ גם את המחזור הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully