וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם פריס: שלזינגר וג'רבי יכולות להיפגש בחצי הגמר

16.10.2015 / 17:01

שתי היריבות המושבעות יחזרו להתחרות ברמה הבינלאומית אחרי אליפות העולם, ויקוו לסיים עם מדליה. הג'ודוקא שמייצגת את בריטניה תפגוש כבר בסיבוב השני את סגנית אלופת העולם. גם שגיא מוקי ולינדה בולדר יתחרו

הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
תספק לנו מפגש פיקנטי נוסף? ירדן ג'רבי/ברני ארדוב

הג'ודוקא הבכירים בעולם ישובו בסוף השבוע לפעילות כשהם יתחרו במסגרת תחרות הגרנד סלאם בפריס היוקרתית. מרבית העיניים הישראליות יהיו נשואות לעבר הקטגוריה עד 63 ק"ג, כאשר שתי היריבות המושבעות, ירדן ג'רבי ואליס שלזינגר, יוכלו להיפגש על המזרן בשלב חצי הגמר (או בבית הניחומים). ג'רבי, שהוכתרה בשבוע שעבר בפעם השמינית כאלופת ישראל, תחל את דרכה בסיבוב השני ותתמודד נגד הברזילאית קטלין קוואדרוס, בעוד שלזינגר תפתח את דרכה בתחרות מול הרומניה קורינה קפריוריו, סגנית אלופת העולם. בכל מקרה, יהיה מעניין לראות כיצד השתיים יופיעו בזירה הבינלאומית לראשונה מאז אליפות העולם המאכזבת שהן חוו.

אבל לא רק היריבות בין ג'רבי-שלזינגר תעמוד על הפרק בתחרות היוקרתית. שגיא מוקי, אלוף אירופה, ישוב להתחרות (73 ק"ג) ויחל את דרכו בסיבוב השני מול סדריק בסי המונגולי או אנדרה אלבס הפורטוגלי. בשלב חצי הגמר, אם מוקי יעפיל אליו, הוא עשוי לפגוש את זוכה המאסטרס, דניס יארצ'ב מרוסיה. העיניים יהיו נשואות גם לעבר מדליסט הארד מאליפות העולם, גולן פולק (66 ק"ג) שינסה להמשיך במומנטום ויפגוש בסיבוב השני את המונגולי אלטנסוק דובדון או הסלובקי מאטיי פוליאק. ברוך שמאילוב יחל סיבוב מוקדם יותר וינסה לעבור את המקסיקני חסוס צ'פארו.

לינדה בולדר (70 ק"ג) תזדקק לניצחון אחד בלבד כדי להבטיח מקום ברבע הגמר, והיא תפגוש את קארין אנגרלמנדנה הסינית או אנדראה פו המקסיקנית. אלא שבדרך לחצי הגמר היא תצטרך לעבור את פאני אסטל פוסביט מצרפת, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה.

ומי עוד יתחרו? טומי ארשנסקי (60 ק"ג), אורי ששון (מעל 100 ק"ג), אמילי רוסאנו ושירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן ורוני שוורץ (52 ק"ג), קמילה מינקאווה (57 ק"ג), ליאור וילדיקן (70 ק"ג)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully