וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: לוין ופרויליך השיגו עבור ישראל מקום באולימפיאדה ב-470

16.10.2015 / 16:16

אליפות העולם: צמד השייטים השיג את הכרטיס השישי והאחרון שמחולק במסגרת התחרות היוקרתית בחיפה אחרי שסיים במקום ה-24 הכללי. כעת השניים ימשיכו להיאבק על מקומם מול יריביהם הישראלים. צוף זמט וסתיו ברוקמן סיימו במקום ה-18

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נהדר. לוין ופרויליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמד שייטי ה-470 הישראלים, אייל לוין ודן פרויליך, השיגו עבור ישראל מקום באולימפיאדה בדגם 470 בשייט. היום החמישי באליפות העולם שנערכת בחיפה כלל את שני השיוטים האחרונים לפני שיוט המדליות, ולמרות התחרות הלא ממש טובה של השניים, הם יכולים להיות מרוצים מהעובדה שהם השיגו עבור ישראל את הכרטיס השישי והאחרון שמחולק במסגרת התחרות. הצמד הישראלי התגבר על צמדים מסין ודרום קוריאה בדרך לכרטיס הנכסף. למרות זאת, חשוב להדגיש כי השניים טרם הבטיחו בעצמם את מקומם בריו שכן הם ממשיכים להיאבק עליו במסגרת תחרויות המבחן, אך נכון לעכשיו הם מובילים במאבק הזה.

אייל לוין, דן פרויליך צמד שייטי 470. עמית שיסל, איגוד השייט,
עכשיו ייאבקו מול שאר הצוותים הישראלים. לוין ופרויליך/עמית שיסל, איגוד השייט

צמד השייטים משדות ים נעלו את התחרות במקומות 22 ו-14 ובכך סיימו את התחרות במקום ה-24. במסגרת חלוקת הקווטות, פינלנד, גרמניה, ארגנטינה, טורקיה ודרום אפריקה הקדימו את ישראל שחתומה כאמור על הכרטיס השישי לאולימפיאדה. גל כהן ואייל המבורגר, שמתחרים גם הם על מקום בריו, סיימו את שני השיוטים שלהם במסגרת בית הכסף במקומות 14 ו-3 ונעלו את התחרות במקום ה-37. מי שיגיעו לשיוט המדליות שייערך בשבת מהמקום הראשון הם הצמד האוסטרלי, מתיו בלצ'ר ו-וויל ריאן שסיימו את שני השיוטים שלהם היום במקומות 7 ו-1. הקרואטים סימה פנטלה ואיגור מארניץ' מחזיקים בנקודה שלילית אחת יותר ונמצאים במקום השני, והרוסים פאבל סוזיקין ודניס גריבנוב נמצאים במקום השלישי.

אייל לוין אמר בסיום: "הצלחנו לעשות את זה ולעמוד במטרה שלנו בשבוע שהיה מבחינתנו לא כל כך טוב. אנו מרגישים שיש לנו הרבה מה לשפר ועדיין לא הצגנו את מלוא היכולות שלנו. יש לנו שנה לעבוד ולהתאמן כדי שנגיע לריו במיטבנו. הפיניש היה צמוד, אבל יצאנו לים עם תחושת ביטחון שאנחנו יותר טובים מהסינים והקוריאנים וידענו שאם נתמקד נצליח לעמוד במטרה. לדעתי המיקום הריאלי שלנו היה צריך להיות הרבה יותר גבוה. יחד עם זאת צריך לזכור שאנחנו צוות צעיר שמפליג ביחד שנה, בעוד שרוב הצוותים שהשתתפו באליפות העולם מפליגים ביחד 5-6 שנים. כל זה אומר שיש לנו עוד הרבה מה לשפר לקראת המשחקים האולימפיים. כעת נותרה לנו התחרות בפלמה דה מיורקה, שתכריע את זהות הצוות הישראלי שייצג את המדינה בריו".

דן פרויליך: "אני שמח שעשינו את הקריטריון והשגנו כרטיס השתתפות למדינת ישראל במשחקים האוליפיים בריו. אנחנו מרגישים טוב, אבל בתחושה יש פספוס קטן על כך שיכולנו להשיג תוצאות טובות יותר כאן באליפות העולם בחיפה, במגרש הביתי שלנו. הגענו היום עם פחות לחץ כי ידענו שאנחנו פשוט צריכים להפליג טוב ולעשות את העבודה. ידענו שאנחנו יותר טובים מהסינים ומהקוריאנים ושזה תלוי רק בנו".

אלי צוקרמן, המנהל המקצועי של איגוד השייט: "במהלך השבוע האחרון נערכה בחיפה אליפות העולם ברמה הגבוהה ביותר שהדגם קיים. כל הספורטאים מרחבי העולם נהנו מאוד מתנאי השייט והאירוח. הספורטאים שלנו בבנים עמדו במטרה להשגת הקווטה ועד לריו נמשיך בהכנות כדי להגיע מוכנים בצורה מיטבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
השייטות גיל כהן, דניאל ממן. איגוד השייט,
אכזבו. דניאל ממן וגיל כהן/איגוד השייט

אצל הנשים, צוף זמט וסתיו ברוקמן סיימו את התחרות כשייטות הישראליות הבכירות, באופן מפתיע. השתיים סיימו את שני השיוטים האחרונים במקומות 23 ו-7 והן דורגו במקום ה-18 שלא אפשר להם להעניק מקום בריו עבור צמד שייטות ישראליות. לא רחוק מהן מדורגות נויה ברעם ורימון שושן במקום ה-22 (17 ו-25). אלופות ישראל, גיל כהן ודניאל ממן סיפקו את יום השיוטים הטוב ביותר שלהם, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. הן דורגו 11 ו-2 וחתמו את התחרות במקום ה-31 הכללי. ההזדמנות האחרונה להשיג את הקווטה תהיה באליפות אירופה בפלמה דה מאיורקה. האוסטריות לארה ודלאו ויולנטה אוגר יגיעו לשיוט המדליות מהמקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully