וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק לא הספיק: מכבי חיפה ניצחה את עירוני נהריה 63:84

16.10.2015 / 13:38

המשחק האחרון במחזור הפתיחה של ליגת העל כמעט סיפק דרמה אדירה, כשנהריה שבה מהקבר עם ריצת 0:17 ברבע האחרון. חיפה התעשתה וסגרה סיפור במשחק שהיה חד צדדי בשלושת הרבעים הראשונים, רוז'ו ובלייזר בלטו

יפתח זיו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ניצחה את עירוני נהריה 63:84 במשחק הנעילה של המחזור הראשון בליגת העל. חיפה, שחזרה השבוע ממסע משחקים בארצות הברית, כבר הובילה בהפרש 30 נקודות ברבע השלישי, אך ריצת 0:17 של נהריה אפשרה לה לחלום על קאמבק מהאגדות. זה היה מעט מדי ומאוחר יותר, ובסיום הקבוצה של רמי הדר השיגה את הניצחון.

מהלך המשחק

רבע 1:

חיפה עלתה ליתרון ראשון מיד לאחר הג'אמפ בול, כשגרגורי ורגאס קיבל אסיסט מעוז בלייזר ודייק ל-2. בלייזר המשיך להוביל את חיפה עם ארבע נקודות ושני אסיסטים, בנהריה רק קמרון קלארק הופיע לפתיחת המשחק, והוא שמר על הפיגור בטווח הסביר, כשמלבדו רק ביר כץ ובראון עולים על הלוח. דיברתולומאו הוביל את חיפה ליתרון דו ספרתי, 13:25 בתום הרבע.

רבע 2:

חיפה שמרה על היתרון, כשקולמן מוליך אותה. בנהריה קלארק קיבל מנוחה, ובמקומו עודד ברנדווין לא נתן לקבוצה של רמי הדר לברוח. למרות זאת, נהריה הציגה יכולת ירודה והחטיאה את שש הזריקות הראשונות שלה ל-3 לפני שקלעה את השביעית, בעוד של-2 היא קלעה ב-40 אחוז בלבד. הרבע הסתיים ב-30:48 לחיפה.

שחקני מכבי חיפה בכדורסל. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

רבע 3:

הקריסה של נהריה נמשכה, וחיפה חגגה עם רנה רוז'ו שעשה מה שהוא רוצה בצבע, בשני צדי המגרש, עם שלוש חסימות ו-15 נקודות עד סוף הרבע. בלייזר, ורגאס וקולמן עלו גם הם לספרות כפולות. הרבע הסתיים ביתרון 29 נקודות, 43:72.

רבע 4:

את זה אף אחד לא ראה מגיע. חיפה כבר הייתה ביתרון 30 נקודות, אבל נהריה חזרה משום מקום ורצה 0:15, כשמייקל אומה מוביל את הקאמבק. חיפה התעשתה, עשתה 2:9 משל עצמה וסתמה את הגולל על הסיכוי הקלוש ממילא של נהריה. בסיום ניצחון 63:84 לחיפה.

שחקן עירוני נהריה מייקל אומה. אדריאן הרבשטיין
הוביל את הקאמבק. אומה/אדריאן הרבשטיין

תגובות

מאמן מכבי חיפה, רמי הדר, אמר בסיום: "חוץ מנפילה בתחילת הרבע הרביעי שיחקנו לא רע. לא אתייחס למי שיבוא או למי שאני רוצה. עשינו הכנה טובה והמסע בארצות הברית הביא אותנו לרמת אינטנסיביות גדולה, וזה היתרון הגדול שלו".

רנה רוזו: "לא היה לנו קל, עברנו שבוע קשה ועמוס. כמובן שבהשוואה למשחק בגג העולם מול קבוצות מה-NBA זה בוודאי קל יותר. שיחקנו נגד הלייקרס וממפיס שהן קבוצות מצוינות. אין לנו כוכב או שחקן מטרה אחד וזה מה שעושה אותנו מסוכנים".

מאמן נהריה, אריק אלפסי: "היה לחיפה קל, הם התנפלו מההתחלה. חשבתי שנתמודד עם האגרסיביות אבל לקחנו צעד אחד אחורה. יש שחקנים חדשים וזה היה שיעור טוב לליגה. אכזב אותי איך שנראינו במחצית הראשונה. ברבע האחרון שיחקנו יותר אגרסיבי והורדנו את ההפרש אבל כל הכבוד לחיפה ואנחנו נצטרך ללמוד מזה".

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: רנה רוז'ו 18 (4 חסימות), עוז בלייזר, ג'ון דיברתולומאו 14 כל אחד, חנן קולמן 13, גרגורי ורגאס 10 (10 אסיסטים), אלכס צ'וברביץ' 7 (8 ריבאונדים), יפתח זיו 4, רג'ינלד באקנר, אמיר סלסטין 2 כל אחד.

קלעו לעירוני נהריה: מייקל אומה 16, ריצ'רד האוול (20 ריבאונדים) וקמרון קלארק 11 כל אחד, גילברט בראון ועודד ברנדווין 7 כל אחד, ערן אסנטי 5, עמית ביר-כץ 4, ניב ברקוביץ' 2 (6 אסיסטים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully