וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק: "אם יש שחקן שהתבטא נגד ערבים, שייקח את המזוודה שלו ויעזוב"

16.10.2015 / 8:30

מנכ"ל מכבי חיפה התייחס לפרשה שפורסמה בוואלה! ספורט, השחקנים התבקשו למתן את תגובותיהם בנושא: "אפשר להשמיע דעה פוליטית, אבל יש דרך". בניון צפוי לפתוח, פלט תורגל אך גם גוזלן עדיין בתמונה

one

בעקבות חשיפת הדיון הפוליטי שעורר סערה במכבי חיפה, הונחו שחקני הקבוצה למתן את התגובות בקבוצת הוואטסאפ המשותפת להם. ההנחיה הזאת הועברה אתמול (חמישי) לחלק מהשחקנים על ידי מספר גורמים במועדון, ובהם הקפטן יוסי בניון.

חלק מהשחקנים התבטאו בצורה חריפה ביחס למצב הבטחוני, והביעו עמדה בוטה ביחס לערביי ישראל, כאשר כמה מהם חברים בקבוצה. במקרה אחר התפתח ויכוח סוער בחדר ההלבשה, ואחד השחקנים הפנה הערות בוטות כלפי ערביי ישראל בזמן שחלק מהשחקנים הערבים היו בחדר.

"מי שכתב את הדברים בפורום או צעק בחדר ההלבשה טעה רק בגישה לדברים", אמר אתמול גורם במועדון, "אפשר להביע עמדה פוליטית, אבל יש דרך נכונה לומר את הדברים, במיוחד כשאתה חלק מקבוצה".

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, התראיין אתמול לתוכנית יציע ג' ב-104.5 והתייחס לפרשה שפורסמה בוואלה! ספורט: "אם יש שחקן במכבי חיפה שהתבטא נגד ערבים באופן כללי, שייקח את המזוודה שלו ויעזוב".

בנוגע למעבר של טאלב טואטחה בינואר אמר: "טואטחה לא סגור בשום מקום, לא פיורנטינה ולא שום קבוצה אחרת. מכבי חיפה סירבה לשחרר אותו והוא שחקן מכבי חיפה, כרגע אין חדש בנושא".

עוד הוסיף: "אנחנו פועלים לכך שתהיינה עגלות לממכר מזון ושתיה מחוץ לאצטדיון. בזכות העסקת עשרות סדרנים ושוטרים מעבר לדרישת המשטרה, ההגעה והיציאה מהאצטדיון שלנו היא בין המהירות והיעילות לאצטדיון של 30 אלף צופים".

טאלב טואטחה מכבי חיפה באימון. קובי אליהו
צ'יזיק: "הוא שחקן מכבי חיפה". טואטחה/קובי אליהו

המאמן רוני לוי ממשיך בהכנות לקראת המשחק בקרית שמונה (ראשון, 20:15), ונראה כי המאמן כבר החליט מה יהיה ההרכב שלו: אייל משומר כשיר ויפתח בצד ימין של ההגנה, בעוד שסאן מנחם יחליף את טאלב טואטחה הפצוע בצד שמאל. מארק ואליינטה יפתח במרכז ההגנה, כשאתמול תורגל לצדו דקל קינן אך ייתכן שאוראל דגני, שערך אימון חלקי, יפתח בסופו של דבר.

בקישור האחורי רוני לוי מתכנן לשחק עם שלושה שחקנים: לודוביק אוברניאק, אופיר קריאף ועטאא ג'אבר. אלירן עטר ויוסי בניון אמורים לפתוח בכנפיים, אם כי אתמול חן עזרא תורגל לפרקים במקום בניון. בחוד תרגל המאמן את גליינור פלט, שחוזר מהרחקה, אך הוא מתלבט בינו לבין שובל גוזלן, שתורגל גם הוא. אביחי ידין פצוע ולא יעמוד לרשותו של המאמן.

אחד השחקנים בקבוצה אמר אתמול: "נראינו לא טוב בפתיחת העונה, אבל רוני לוי עובד על הדברים לטווח ארוך והקבוצה מתחילה להתחבר. אוברניאק נראה טוב יותר באימונים, יוסי בניון חוזר לעצמו ופלט חוזר עכשיו. אין סיבה שלא נצא כעת לדרך חדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully