וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק מטס ב-NLCS, תפגוש את שיקגו קאבס

16.10.2015 / 8:41

ג'ייקוב דה גרום הגיש היטב, דניאל מרפי עשה מהלכי קלאץ' והמטס עברו את זאק גריינקי והדודג'רס 2:3 במשחק ובסדרה, וישחקו בגמר החטיבה לראשונה מ-2006

שחקני ניו יורק מטס חוגגים העפלה לגמר ה-NL. Alex Gallardo, AP
איזו התרגשות. המטס חוגגים/AP, Alex Gallardo

לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 3:2 (2:3 למטס בסדרה)

דניאל מרפי שם את הריצה הראשונה במשחק. מאוחר יותר גנב את הבסיס השלישי שלא היה מכוסה, בעקבות טעות טקטית חמורה של מאמן הדודג'רס דון מטינגלי. זה קרה בפיגור 2:1 ואיזן את התוצאה. אחר כך הוא חבט להומר באינינג השישי. זה כבר קרה ב-2:2 והעלה את המטס לגמר ה-NL, שם תתמודד עם שיקגו קאבס החל מסוף השבוע הקרוב.

ניו יורק שוב הראתה קשיחות בלתי נדלית. לאחר שנוצחה במשחק 4 על ידי קלייטון קרשאו, היא פגשה ב-5 את זאק גריינקי. ג'ייקוב דה גרום ניצח כבר את משחק 1 בדודג'רס סטדיום, אלא שהפעם לא נראה היה שהוא בדרך לשם, כשספג שתי ריצות כבר באינינג הראשון. מאוחר יותר הוא התייצב ורשם שישה אינינגים מצוינים עם שבעה סטרייקאאוטים, כשהוא מניח למרפי ולבולפן לסיים את העבודה.

גריינקי סיים עם שישה אינינגים ושני שליש ותשעה סטרייקאאוטים. הוא היה טוב, אבל הדודג'רס המאוכזבים שוב לא הצליחו לעשות את העבודה בפלייאוף.

כעת ינסו המטס להעפיל לוורלד סירייס, לראשונה מאז שנת 2000. הם יארחו את שני המשחקים הראשונים מול שיקגו קאבס, החל מהלילה שבין שבת לראשון. מאט הארווי יפתח את ההתמודדות, כשמולו יעלה ג'ון לסטר. הלילה תיפתח גם סדרת גמר ה-AL, כשטורונטו תפגוש את קנזס סיטי.

שחקן ניו יורק מטס דניאל מרפי. Lenny Ignelzi, AP
היה בכל מקום, במיוחד בבסיס הנטוש. מרפי/AP, Lenny Ignelzi
שחקן לוס אנג'לס דודג'רס זאק גריינקי מאוכזב. Lenny Ignelzi, AP
עוד אכזבה. גריינקי והדודג'רס לא מעכלים/AP, Lenny Ignelzi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully