וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה: שחר פאר הודחה על ידי המדורגת 1,045 בעולם

15.10.2015 / 23:15

הישראלית שמדורגת 174 בעולם הובכה בטורניר קטן בארצות הברית (25 אלף דולר) 6:4, 6:4 על ידי איימי ז'ו, טניסאית אמריקאית אלמונית בת 21. דודי סלע ואמיר ויינטרוב הודחו בצ'לנג'ר טשקנט

שחר פאר. ניר קידר,
מה יהיה? שחר פאר/ניר קידר

שחר פאר הגיעה הערב (חמישי) לנקודת שפל נוספת בקריירה שלה. הישראלית, שנמצאת בשנה האחרונה בדעיכה מתמדת, רשמה הפסד כואב במיוחד ליריבה אמריקאית אלמונית לחלוטין שמדורגת במקום ה-1,045 בעולם, איימי ז'ו. זה קרה בסיבוב השני בטורניר זניח ברוק היל בארצות הברית שמחלק פרסים על סך 25 אלף דולר. פאר, שעדיפה על פני יריבתה בדירוג ונמצאת במקום ה-174 בעולם, הופיעה כמדורגת רביעית, אבל נאלצה לרדת מהמגרש אחרי שעה וחצי עם הפסד 6:4, 6:4.

במערכה הראשונה פאר אמנם השיגה שבירה אחת, אבל נשברה פעמיים ושילמה על כך ביוקר כשיריבתה בת ה-21 הכתה לא פחות משלושה אייסים. פאר רשמה במערכה הזו חמש טעויות כפולות. במערכה השנייה המשיכה פאר עם שלוש טעויות כפולות והשיגה שתי שבירות, אבל ז'ו האלמונית השיגה שלוש שבירות שהעניקו לה יתרון בדרך לניצחון החגיגי עבורה.

בשורות לא משמחות נוספות הגיעו גם מכיוון טורניר הצ'לנג'ר בטשקנט בהשתתפות שני הישראלים הבכירים שהודחו. דודי סלע, שהופיע כמדורג שישי, נכנע לריצ'רדס ברנקיס (שני בטורניר, 72 בעולם) בתום משחק שנמשך כמעט שעתיים בשלב רבע הגמר. סלע אמנם ניצח 4:6 את המערכה הראשונה, אבל הפסיד 6:4 בשנייה ובשלישית הוא נכנע 7:5 בשובר שוויון. אמיר ויינטרוב הפסיד בסיבוב השני ליבגני דונסקוי, הרוסי המדורג שביעי. בסיומו של קרב שנמשך שעה ושש דקות ויינטרוב הפסיד 7:4 את שובר השוויון במערכה הראשונה ולאחר מכן נוצח 6:1.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully