וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "משחק מאוד לא טוב שלנו, היינו מאוד לא חדים"

15.10.2015 / 22:10

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר מה לא עבד במוסקבה: "נתנו להם לקלוע ב-70 אחוז ל-2, זה בלתי נתפס. נתקן את הטעויות". אבי אבן: "אנחנו מאוד מודאגים מההגנה. רנדל? זה לא תירוץ"

אימג'בנק GettyImages

לא כך קיוותה לפתוח מכבי תל אביב את עונת היורוליג שלה. הצהובים הובסו הערב (חמישי) 100:69 בידי צסק"א מוסקבה, הציגו הגנה רעה מאוד, וסיפקו למאמנם גיא גודס המון נורות אזהרה לקראת העונה הקרובה. מלבד רבע ראשון סביר ומספר דקות לא רעות של ג'ורדן פארמר וטיילור רוצ'סטי, מכבי תל אביב לא תרצה לקחת שום דבר מהמשחק הזה. בשבוע הבא היא תארח את מלאגה, בתקווה להשיג ניצחון יורוליג ראשון ב-2015/2016. ספק אם היכולת שהוצגה היום תספיק לכך.

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. GettyImages
יש עוד הרבה עבודה. גודס/GettyImages

"משחק מאוד לא טוב שלנו", הודה גיא גודס. "היינו חלשים כבר בשלב מוקדם, מאוד לא חדים. על כל טעות קטנה שלנו נענשנו. נתנו להם לקלוע כמעט 70 אחוז מ-2, זה בלתי נתפס. בהתקפה לא הנענו את הכדור ולא הגענו לזריקות טובות, וגם כשהיו זריקות טובות הן לא נכנסו. בנוסף, היינו קטסטרופה מהעונשין. הפסד כואב מאוד, אבל מסתכלים קדימה ונתקן את הטעויות".

"פגשנו את אחת היריבות הטובות שיש באירופה, קבוצה שהיתרון הגדול שלה מעבר להכל זה שהיא שמרה על הסגל שלה, וראינו את המוכנות שלהם ואת הניסיון שלהם ביורוליג", אמר עוזר המאמן אבי אבן לערוץ הספורט.

על היעדרות בריאן רנדל אמר אבן: "זה לא תירוץ, גם אם זה פגע, יש פה קבוצה עמוקה והיינו צריכים לחפות על זה בדרכים אחרות. אני לא תולה את ההפסד הזה בהיעדרות של בריאן. אנחנו מאוד מודאגים מההגנה, וזה לאו דווקא מתחת לסל, זו גם עבודה של הגארדים. קיבלנו 44 נקודות בצבע, באחוזים גבוהים, זה לא המאמץ והתצוגה ההגנתית שאנחנו רוצים בקבוצה הזאת".

על דווין סמית', שקלע שש נקודות בלבד וגם הן בגארבג' טיים, אמר עוזר המאמן: "לוקח זמן להכיר ולדעת איפה כל שחקן צריך לקבל את הכדור, דווין זה שחקן שצריך להכיר אותו, ולדעת איפה לתת לו את הכדור. דווין לקח היום מעט זריקות וזה לא טוב לנו. זה ייקח זמן, נמצא את הפיתרון לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן צסק"א מוסקבה ארון ג'קסון מול שחקני מכבי תל אביב ג'ורדן פארמר, טרבור אמבקווה. GettyImages
ההגנה הצהובה מדאיגה את הצוות המקצועי, ובצדק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully