וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: לוין ופרויליך חזק במאבק על מקום בריו

15.10.2015 / 18:29

אליפות העולם: הצמד הישראלי אמנם מדורג במקום ה-25, אבל יאבק עבור ישראל בשישי על הכרטיס השישי והאחרון דרך האליפות לריו עם הצמד הדרום קוריאני. נויה ברעם ורימון שושן במקום ה-18

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכיוון הנכון. פרויליך ולוין/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם היום הרביעי באליפות העולם בשייט שנערכת בחיפה לא ממש בישר טובות לצמד הישראלי ב-470, דן פרויליך ואייל לוין, אך השניים עדיין נמצאים חזק בתמונת המאבק על מקום בריו. צמד השייטים משדות ים סיים את שני השיוטים שנערכו היום במקומות 21 ו-24 ומדורג במקום ה-25 הכללי. ולמה השניים יכולים להיות אופטימיים? כי נכון לעכשיו הם נאבקים על הכרטיס השישי מתוך שישה שמחולק בתחרות למשחקים האולמפיים. חשוב להדגיש שהכרטיסים ניתנים על פי מדינה, ולכן אם הצמד ישיג את הקווטה, הרי שהם יבטיחו לישראל מקום בריו, ובכל מקרה הם כרגע בכיוון הנכון גם מבחינת תחרויות המבחן מול יריביהם.

נכון לעכשיו, שש המדינות שבדרך להשיג את הקווטה היוקרתית הן פינלנד, גרמניה, ארגנטינה, טורקיה ודרום אפריקה, כאשר ישראל ודרום קוריאה נאבקות על הכרטיס השישי והן צמודות זו לזו כשלישראל יש שתי נקודות שליליות פחות מיריבתה שמדורגת אחריה עם צמד השייטים קים צ'נגיו וקים ליהון. בכל מקרה, ההכרעה בעניין הזה אמורה ליפול מחר עם סיום שיוטי התחרות ולפני שיוט המדליות שאליו הצמד הבכיר לא יגיע. בשיוטי הכסף שנערכו היום, גל כהן ואייל המבורגר סיימו במקומות 17 ו-7 והם מדורגים במקום ה-41.

רימון שושן, נוי ברעם שייטות ישראליות. אדריאן הרבשטיין
מפתיעות. ברעם ושושן/אדריאן הרבשטיין

מי שמוליכים את התחרות הם הצמד השבדי אנתון דלברג ופרדריק ברגשטרום שהעפילו למקום הראשון עם 39 נקודות שליליות. הצמד שמודרך על ידי גידי קליגר סיים את שני השיוטים במקומות 1 ו-8 ונראה שיצפה לו מאבק מרתק עד הסיום כאשר השניים בשוויון נקודות עם הקרואטים סימה פנטלה ואיגור מארניץ', בעוד האוסטרלים מתיו בלצ'ר ו-וויל ריאן נמצאים במקום השלישי במרחק של שתי נקודות בלבד.

אצל הנשים לא פחות מעניין, אם כי סיכוייה של ישראל לשלוח דרך התחרות הזו נציגות לריו נראית כקלושה מאוד. נויה ברעם ורימון שושן הן הישראליות הבכירות עד כה כשהן מדורגות במקום ה-18. אחרי שאתמול נפסל השיוט השישי שלהן, השתיים סיימו במקומות 11 ו-35 את השיוטים השביעי והשמיני, אבל הן מדורגות במקום החמישי במאבק על הקווטה כשרק שלוש נבחרות משיגות את הכרטיס, וכרגע השלישייה הראשונה היא פולין, גרמניה וספרד. צוף זמט וסתיו ברוקמן סיימו במקום השמיני ונפסלו בשיוט השמיני, מה שמדרג אותן במקום ה-21. גיל כהן ודניאל ממן ממשיכות בתחרות החלשה שלהן עם מקומות 28 ו-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully