וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואליד באדיר: "אלי גוטמן? כל מאמן שיבוא אתן לו את המפתחות"

15.10.2015 / 17:10

מאמן הפועל תל אביב מתכונן לבני סכנין בשבת (17:45, ספורט 1), אך מודע לרחשים כי מאמן הנבחרת לשעבר עשוי להגיע: "לא אכנס לזה, רוצה להיראות טוב בשבת". על המצב בארץ: "אין חשש, באים לשחק כדורגל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שבועיים לאחר התיקו המאכזב מול הפועל כפר סבא, בהפועל תל אביב ינסו לחזור ביום שבת, (17:45, ספורט 1) למסלול הניצחונות מול בני סכנין בבלומפילד.

האדומים ערכו השבוע יום גיבוש ביחד עם כל שחקני הנבחרות, שחזרו באמצע השבוע מפעילות. מיחאי פינטילי אגב, שיחק 90 דקות בניצחון רומניה על איי פארו, שהעלה את הרומנים ליורו.

בן רייכרט ואיאד אבו עביד שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
יחזרו לנצח? רייכרט ואבו עביד/קובי אליהו

המאמן, וואליד באדיר, התייחס למשחק ואמר: "אין לנו תוכניות מיוחדות לסכנין. עבדנו בשבועיים האלה כמו שאנחנו עובדים כל הזמן וננסה להגיע מוכנים ולנצח".

על האפשרות שמאמנו לשעבר באדומים, אלי גוטמן יחליף אותו, אמר באדיר: "אני לא רוצה להיכנס לזה. אני מתייחס רק לסכנין. מי שיבוא, אני אתן לו את המפתחות. אני רוצה שיהיה קבוצה טובה ושיהיה משחק טוב בשבת. בעל הבית מחליט ומה שהוא יחליט מקובל עלי".

על הכשלון של הנבחרת אמר: "אני לא רוצה להיכנס לזה כי אני לא יודע מה קורה שם. הנבחרת סיימה את הקמפיין ויש הנהלה שהיא מחליטה בנוגע למאמן הבא וזהו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
איסו לינגאנה וסיראז' נסאר, שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
יקבל דקות ראשונות? נסאר עם לינגאנה/קובי אליהו

על הדיבורים סביב המאמן הבא אמר: "זה לא משפיע עלינו, יש לנו דרך ויש לנו קו. אני מקווה שהשחקנים יגיעו מוכנים למשחק, כי סכנין קבוצה טובה, ראיתי אותם ונצטרך להגיע מוכנים".

על המצב בארץ ועל רקע המשחק מול סכנין אמר: "אין חששות, באנו לשחק כדורגל. אנשים באים להינות מהכדורגל וזה הכל".

שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully