וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה חתמו על עצומה הקוראת לסבלנות: "מסרבים להיות אויבים"

15.10.2015 / 13:25

בצל המצב הבטחוני והמתיחות בין יהודים לערבים, בקבוצה מהכרמל יצאו ביוזמה יפה והחתימו את כל השחקנים על עצומה בניסיון להרגיע. הבעלים יואב כץ: "הקבוצה מהווה שנים רבות כסמל לדו קיום"

בצל המצב הבטחוני והמתיחות בין יהודים לערבים שעלתה בצורה משמעותית בתקופה האחרונה, בהפועל חיפה החליטו להחתים את השחקנים על עצומה הקוראת לסבלנות בין ערבים ליהודים. בחיפה משחקים שישה שחקני בני מיעוטים - עאהד עזאם, אנס דאבור, אמיר אבו ניל, מהראן לאלה, עלי חטיב והישאם כיוואן, ובקבוצה הדגישו שהם מאוחדים גם בימים האלה.

העצומה נחתמה תחת הכותרת "מסרבים להיות אויבים" ובתוכה נכתב: "אנו שחקני הקבוצה יהודים, מוסלמים, דרוזים ונוצרים כאחד, קוראים לכם דווקא בימים לא קלים אלה, לנהוג באיפוק זה כלפי זה. לגלות סובלנות, סבלנות ולדעת לכבד את האחר, ללא הבדל גזע דת לאום או צבע. הבעלים יואב כץ אמר: "הפועל חיפה מהווה שנים רבות כסמל לדו קיום הן בקבוצה הבוגרת והן במחלקת הנוער". בשבת תמשיך הקבוצה במסר זה על גבי המסכים באיצטדיון במשחק נגד בני יהודה.

אנס דאבור שחקן הפועל חיפה (מימין) עם חנן ממן. אדריאן הרבשטיין
חתמו על עצומה. דאבור וחנן ממן/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר, דור מלול לא יהיה בסגל הקבוצה במשחק נגד בני יהודה, וזאת לאחר שכץ עדיין לא חתם על זכרון הדברים ועל החוזה של השחקן, מה שמונע את העברתו בבקרת התקציבים. בחיפה מאמינים שלא יהיו בעיות ומלול יצטרף לקבוצה אך עד שכץ לא יחתום אי אפשר יהיה לברך על המוגמר. ההערכה היא שכץ, שצפוי לנחות הלילה בארץ, יחתום בעת שהותו על החוזה של מלול כשהתקווה היא שהוא יעבור בבקרת התקציבים לפני המשחק הבא.

בצד המקצועי, נראה שהמאמן טל בנין יערוך לא מעט שינויים בהרכב שפתח בתבוסה מול עירוני קרית שמונה. טאדאס קיאנסקאס צפוי לחזור ל-11, כאשר ברונו פיניירו ישוב לקישור. ז'רקו קוראץ' גם הוא בתמונת ההרכב כשמיקי יאזו צפוי לפתוח כמגן ימני ובעמדת המגן השמאלי ישנה התלבטות בין אופק פישלר ללירן סרדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully