וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב תוקפת: "החלטת ביה"ד בעניין סכנין מגוחכת, קוראת לעיני לערער"

15.10.2015 / 21:25

שרת הספורט זעמה על העונש שספגה בני סכנין (קנס של 30,000 שקל) בעקבות האירועים מול בית"ר: "חייבים להחמיר ענישה". גם בקבוצה רתחו: "דין לבית"ר ודין לכל השאר". כרטיסים יימכרו ב-50 ש"ח למשחק מול ב"ש

one

בבית"ר ירושלים שמעו היום (חמישי) על העונש של בני סכנין בעקבות אירועי המשחק בדוחא והגיבו בגיחוך. בסכנין קיבלו עונש של 30 אלף שקלים ובבית"ר אמרו: "לא שלא ידענו שזה יקרה אבל זה כל פעם מצחיק מחדש. מדינה שלמה יצאה עלינו על אירועי שרלרואה וכאן היה פי 4. כל אחד ואחד בישראל מוזמן לקרוא את הדו"ח בנוגע לחזיזים, נפצים, בקבוקים מלאים וכוסות שנזרקו, אבנים מחוץ למגרש מול כוחות משטרה ואירוע שבסופו היה נראה כמו זירת מלחמה".

מי שהגיבה בנושא היא שרת הספורט מירי רגב, ששיחררה הודעה רשמית: "אני קוראת לעופר עיני יו"ר ההתאחדות לכדורגל, לבחון האם יש אפשרות לערער על ההחלטה המגוחכת של בית הדין במשפט נגד בני סכנין. על מנת להלחם בהסתה, בגזענות ובאלימות אנחנו מחוייבים להחמיר בענישה ולהעביר מסר של הרתעה".

"עונשים קלים ורפיסות מול אלימות וגזענות היא גב לפורעים והיא פוגעת במאמצים שלנו להלחם ולמגר את התופעה. בתקופה הקרובה אציג את מסקנות ועדת רגב למיגור האלימות במגרשים - החמרת הענישה תהוה עקרון יסוד בהמלצות אלו", סיכמה השרה.

בבית"ר הוסיפו: "בית הדין זה חבורה של פחדנים. יש דין לבית"ר ודין לכל השאר. דגלי חמאס, זריקת חפצים, אבוקות, הסתה לרצח, קריאות גזעניות. לנו על אחמד עאבד הורידו נקודות. בגלל שזה נגד בית"ר בית הדין מתייחס לפוגרום בסלחנות. אולי אפילו רגיל להניח שאוהדי בית"ר הלהיטו ולכן האווירה יצאה משליטה. עובדתית, רק סכנין עמדה לדין וזה היה פוגרום במעמד צד אחד. עוד יומיים אנחנו נגיע לבית הדין על רבע מזה וישחטו אותנו. בניגוד אלינו, סכנין לא ניסתה למנוע כלום אלא הוסיפה אלפי אוהדים ללא כרטיס שבכלל לא מתעניינים בכדורגל".

אוהדי בני סכנין על גג בניין. ברני ארדוב
בבית"ר ירושלים כועסים. אוהדי בני סכנין בדוחא/ברני ארדוב

בקבוצה הוסיפו: "תמוה שלא צויין בדו"ח קריאות 'ברוח בדם נפדה את אל אקצא', זאת לא קריאה גזענית אלא הרבה יותר מזה וכולם ראו את זה בשבוע האחרון. בכלל, כולם ראו מה קורה בסכנין בשבוע האחרון אבל ממשיכים להתעלם והכול עובר ליד. מי שנותן יד לאלימות ופוגרום לא יכול לטעון אחרי זה שהוא מנסה לעצור את זה ורק לרצות שהצופים יגיעו הביתה בשלום".

ההודעה הרשמית של בית"ר ירושלים בנושא: "המועדון קורא לקהל הגדול והנפלא שלנו לא להיכנע למציאות אותה מנסים להכתיב שונאי ישראל בדרך הטרור, ולהגיע בהמוניו למשחק ביום שני הקרוב מול הפועל באר שבע באצטדיון טדי. אנחנו עם חזק ועלינו להראות את כוחינו ועמדתנו האיתנה גם בימים טרופים אלו. הליכה שבי אחר הניסיון להקפיא את שגרת חיינו, הינה בבחינת מתן פרס למרצחים ושולחיהם".

בנושא אחר, בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב החליט לבוא לקראת אוהדי הקבוצה וימכור כרטיס למשחק הקרוב מול הפועל באר כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקל. המחיר נקבע גם מול הנהלת הפועל באר שבע כחלק מהסכם הדדיות למפגש המקביל בין הצדדים. בבית"ר רוצים בימים אלה לראות כמה שיותר אוהדים באצטדיון, וימשיכו בימים הקרובים במאמץ למלא ביום שני את אצטדיון טדי בירושלמים.

עדכון ראשון: 12:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully