וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור יובאנוביץ' מתאמן לבד: "לא רוצים אותי, חבל שלא הודיעו בקיץ"

15.10.2015 / 16:45

המגן קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות ובמועדון ינסו להגיע עימו להסדר שחרור. הקבוצה קיבלה קנס של 30 אלף ש"ח על האירועים מול בית"ר. גורם: "בהתאחדות לא יוצאים מדיון בלי כלום". הילאל מוסא חתם

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מגנה של בני סכנין, איגור יובאנוביץ' קיבל הודעה מהקבוצה שהוא אינו בתוכניות המקצועיות ולפיכך, לא מתאמן עם חבריו והחל לערוך אימוני ריצה בנפרד מהקבוצה. המגן שמע מהצוות המקצועי כי התכנון הוא להביא זר אחר במקומו.

יובאנוביץ' אמר לוואלה ספורט: "אני מתאמן לבד כי זה מה שאמרו לי. בקיץ היו לי הצעות מהליגה הראשונה בסקוטלנד, אבל בהנהלה אמרו לי שרוצים שאשאר כאן ושמרוצים ממני. חבל שלא אמרו לי אז שאני לא בתוכניות כי הייתי מוצא קבוצה. לא אומרים באוקטובר כזה דבר לשחקן. יש לי חוזה וכעת הקבוצה תצטרך לפתור את הנושא הזה. אני תחת חוזה ואעשה מה שיגידו לי".

בהנהלת סכנין ינסו כעת להגיע להסדר עם השחקן על התרת חוזהו תמורת כמה משכורות וזאת לאחר שפביניו אלבס יסגור סופית את תנאיו.

אוהדי בני סכנין משליכים חפץ. ברני ארדוב
אוהדי סכנין משליכים חפצים/ברני ארדוב

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל גזר על בני סכנין קנס של 30,000 שקלים בגין האירועים במשחק נגד בית"ר ירושלים. בהחלטת בית הדין מצוין כי בשל עונש על תנאי שעמד נגד סכנין בגובה של 20,000 שקלים, הקבוצה תיקנס בסכום זה, בתוספת 10,000 שקלים על האירועים עצמם. הקבוצה הורשעה בעבירה של התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של אוהדים, אך זוכתה על ידי תובע ההתאחדות, ניר רשף בסעיפים של עבירה על חוקת תקנוני ההתאחדות.

"ציפינו שיקחו את כל הנסיבות, את הרגישות של המשחק ואת ההכנה שעשתה ההנהלה", אמר המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום. "ציפינו שיקחו בחשבון גם את רוב האוהדים שלא נגררו להתפרעויות. במשחק הזה המשטרה קובעת את הכללים וציפינו לצאת עם קנס קטן ואולי בכלל בלי כלום". גורם נוסף במועדון אמר: "בהתאחדות אין דבר כזה להיכנס לדיון ולצאת בלי כלום. עוד לא הייתה קבוצה שנכנסה לדיון והואשמה ובית הדין החליט שהיא לא אשמה. חבל שככה הם הדברים. ההנהלה תדון ותחליט אם לערער אך כלל לא בטוח שנעשה את זה".

בצד המקצועי, בקבוצה החתימו את הילאל מוסא עד סוף העונה עם אופציה לשנתיים נוספות, וזאת מבלי קשר לרצון לצרף את פאבינו אלבס. הברזילאי על סף סיכום ובסכנין מקווים לסגור את כל הפרטים עד תחילת השבוע הבא כדי שהשחקן ינחת בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
הקבוצה תשלם. אוהדי בני סכנין במשחק מול בית"ר ירושלים/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully