וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט: "הגיע הזמן לחזור בכל הכוח לליגה ולבלומפילד"

15.10.2015 / 10:54

הפועל תל אביב ערכה יום גיבוש וטיפולים לקראת בני סכנין ביום שבת. רייכרט: "מקווה שנשמח את האוהדים בימים הלא פשוטים שעוברים על כולנו". אלי גוטמן ימתין לפני שישקול את הצעת המועדון

one

הפועל תל אביב ערכה אתמול (רביעי) יום גיבוש במהלכו השחקנים זכו ליום טיפולים ולאחר מכן יצאו לאכול ביחד במסעדה. האדומים ממשיכים להתכונן למשחק הליגה נגד בני סכנין ביום שבת והם מקווים לחזור למסלול הניצחונות אחרי ה-1:1 המאכזב נגד הפועל כפר סבא.

בהפועל תל אביב אמורים לפנות לאלי גוטמן בתחילת השבוע במטרה להיכנס עמו למשא ומתן, אם כי מקורביו של המאמן טוענים כי מאז שחזר ארצה וסיים את דרכו בנבחרת ישראל, הוא לא מעוניין לעסוק בשאלת הפועל תל אביב. בכל מקרה, אותם גורמים טוענים כי לגוטמן יידרשו לפחות כמה ימים או יותר עד שבכלל ישקול את ההצעה של האדומים. וגם אם כן, לא בטוח שיסכים לקבל על עצמו את התפקיד.

שחקני הפועל תל אביב, ליביו אנטל, בן רייכרט. ברני ארדוב
רוצים לשכוח מהתיקו נגד כפר סבא. רייכרט ואנטל/ברני ארדוב

קלאודיו בומבה אמר לאחר יום הגיבוש: "זה תמיד נחמד וגם חשוב לעשות דברים ביחד עם כל הקבוצה, גם מעבר לאימונים ולמשחקים. המשחק נגד סכנין? נשחק נגד יריבה טובה מאוד, ואנחנו רוצים לחזור לנצח לאחר התיקו המאכזב במשחק הקודם. נמשיך להתאמן ולעבוד קשה עד יום שבת כדי להשיג את הנקודות".

בן רייכרט הוסיף: "הייתה פגרה ארוכה והגיע הזמן לחזור בכל הכוח לליגה ולבלומפילד. כולנו ברכנו את פינטילי, בומבה ואנטל על ההעפלה של רומניה ליורו ואיחלנו להם בהצלחה. בשבת אנחנו פוגשים את סכנין שהפסידה במחזור האחרון ותגיע למשחק עם מוטיבציה מוגברת, אבל לנו יש את המטרה שלנו והיא לחזור לנצח. נגיע מוכנים ורעבים למשחק טוב עם אווירה מצוינת בבלומפילד. אני בטוח שכל האוהדים מתגעגעים כמונו וקורא לכולם להגיע בשבת. אני מקווה שנשמח אותם בימים הלא פשוטים שעוברים על כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully