וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום קנדה: הבלו ג'ייז ב-ALCS, גם קנזס סיטי עלתה

15.10.2015 / 8:19

טורונטו ניצחה 3:6 את טקסס כולל אינינג שביעי משוגע, בו הריינג'רס הכניסו ריצה מוזרה, ביצעו שלוש טעויות בהגנה וראו את חוזה באוטיסטה מפציץ הומראן בן שלוש ריצות ומכריע. הרויאלס גברו 2:7 על יוסטון, הצגה לג'וני קווטו

שחקני טורונטו בלו ג'ייז חוגגים. Vaughn Ridley, GettyImages
שמח בטורונטו/GettyImages, Vaughn Ridley

שתי סדרות חצי גמר האמריקן ליג הסתיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) עם משחקי חמש מרתקים, כאשר מי שתפגשנה בגמר החטיבה הן טורונטו וקנזס סיטי.

טורונטו - טקסס 3:6 (הבלו ג'ייז ניצחו 2:3 בסדרה ועלו ל-ALCS)

איזה משחק משוגע בקנדה, בסיומו המסע של הבלו ג'ייז נמשך ואילו טקסס נשארת עוד עונה ללא האליפות הראשונה בתולדותיה, עליה חלמה. הריינג'רס כבר עלו ל-0:2 באינינג השלישי עם הומראן של שין סו צ'ו, אבל טורונטו חזרה והשוותה עם הומר של אדווין אנקרנסיון, באינינג השישי.

ואז החלה הדרמה: במעלה האינינג השביעי, רוגנד אודור הצליח להגיע לבסיס השלישי. צ'ו עלה לחבוט ואחרי ההגשה הרביעית לעברו, ראסל מרטין התופס החזיר את הכדור למגיש ארון סאנצ'ס. אלא שהכדור פגע במחבט של צ'ו, המהלך הפך ל"חי" ואודור גלש הביתה. טורונטו התלוננה, השופטים בדקו ואישרו את הריצה והבלו ג'ייז הודיעו שמבחינתם, המשחק נמשך "תחת מחאה". למזלה של המארחת, היא יצאה מההלם בזמן, בעזרת ההגנה של טקסס, שבתחתית האינינג ביצעה שלוש טעויות רצופות. סינגל של ג'וש דונלדסון השווה ופצצה של חוזה באוטיסטה הוסיפה הומראן בן שלוש ריצות (כולל "Bat Flip" נהדר) וחיסלה את המשחק.

קנזס סיטי - יוסטון 2:7 (הרויאלס ניצחו 2:3 בסדרה ועלו ל-ALCS)

את הסדרה הזו האסטרוס הפסידו עם ההתפרקות במשחק הקודם, אבל גם הפעם היה להם צ'אנס, אחרי שעלו ל-0:2 באינינג השני מהומראן של לואיס ולבואנה. אלא שג'וני קווטו התייצב וסיים עם שמונה ושמונה, כאשר הוא ו-ווייד דייויס מעיפים בזה אחר זה את כל 22 החובטים האחרונים של יוסטון במשחק. זה הספיק להתקפה, כאשר הומראן בן שלוש ריצות של קנדריס מוראלס באינינג השמיני מסיים סופית את הסיפור ושולח את הרויאלס ל-ALCS שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully