וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב הביטחוני: דיון סוער בוואטסאפ של שחקני מכבי חיפה

14.10.2015 / 22:25

שחקנים העלו תמונות של מחבלים הרוגים והתבטאו בחריפות, מה שגרר דיון בחדר ההלבשה בזמן ששחקנים ערבים שהו במקום. שחקן: "כואב שעושים פיגועים. אולי היינו צריכים לגלות רגישות"

one

דיון שהתקיים בימים האחרונים בקבוצת הוואטסאפ של מכבי חיפה עורר סערה מסוימת בקרב השחקנים, זאת על רקע האירועים האחרונים בישראל. הדיון הגיע לתוך חדר ההלבשה של מכבי חיפה ומאוחר יותר לווה בויכוח שהתעורר בין השחקנים.

במהלך הימים האחרונים העלו מספר שחקנים, חלקם בכירים, תמונות וסרטונים של המחבלים ההרוגים והפצועים לחשבון הוואטסאפ. חלק מהשחקנים הביעו את דעתם הפוליטית ואחד מהם, שהבחין בתמונה של מחבל הרוג, כתב בקבוצה: "צריך לחתוך לו את ה***".

הדיון כאמור, עבר בהמשך לחדר ההלבשה, שם אמר אחד משחקני ההרכב בקבוצה: "ליברמן צריך לעשות מעשה". במהלך הדיון שהו גם השחקנים ממוצא ערבי בחדר, מה שיצר מבוכה מסוימת בקרב חלק מהשחקנים היהודים, שזיהו את המצב הבעייתי שנוצר. בקבוצת הוואטסאפ של מכבי חיפה, יש לציין, חברים כל שחקני הקבוצה.

יוסי בניון מכבי חיפה באימון. קובי אליהו
המצב הביטחוני הגיע גם לדיונים של שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

אחד השחקנים, שהציג בפנינו את הסרטונים, אמר: "כואב לנו על המצב במדינה, כואב לנו שעושים פיגועי טרור במדינה. קשה להעלים עין ממה שקורה כאן. יש כאלה שמצאו לנכון להגיב בחריפות גם בקבוצת הוואטסאפ וזה בסדר. יכול להיות שהיה יותר ראוי לעשות את זה כששחקנים ממוצא ערבי לא נמצאים שם ולגלות יותר רגישות, אבל צריך להבין שקשה להישאר אדישים למצב".

חלק מהשחקנים, שזיהו כי הדבר עלול להתפתח לעימות פוליטי חריף יותר, התבטאו במהלך הדיון כי יש להבחין בין ערבים לבין מחבלים. אחד מהם ביקש להבהיר לידיעה זו: "אנחנו לא עושים אבחנה בין יהודי לערבי, אלא בין מחבל לאזרח. אנחנו מגנים גם אלימות מכל סוג שהיא מהצד שלנו. לא הייתה כוונה לפגוע באף שחקן. הויכוח הזה קצת יצא מפרופורציות".

ממכבי חיפה נמסר: "מכבי חיפה כמועדון חרט על דגלו את נושא דו הקיום. נקווה לימים טובים יותר בהם כולנו נחזור לשפיות ולא נתעסק באמוציות כאלו ואחרות".

אייל משומר ואביחי ידין אמורים להתאמן מחר, כמו גם עטאא ג'אבר החולה, ששוחרר אתמול מהאימון. גם ניקולה דרינצ'יץ' חולה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully