וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פבראני ערך אימון חלקי, גודס: "משחק טריקי ומסוכן"

14.10.2015 / 14:01

מאמן מכבי תל אביב דרוך לקראת תחילת העונה האירופית של הצהובים נגד צסק"א: "יש לנו תחושה שלמרות שלא ניצחנו שם מאז 2004, אפשר לעשות את זה". אמבקווה יהיה כשיר למשחק

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על קרית גת

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחק הפתיחה של היורוליג בחוץ מול צסק"א מוסקבה. הקבוצה תמריא בצהריים לרוסיה. מי שעדיין פצוע ולא ישחק הוא דגן יבזורי. ויטור פבראני לא ערך אימון מלא בשל הכאבים שמהם הוא סובל. טרבור אמבקווה, שפצע בעינו, יהיה כשיר והוא עורך אימונים עם משקפיים מיוחדים. באסיפה הקבוצתית ביקש המאמן גיא גודס מהשחקנים: "צריך להיות מרוכזים במשך 40 דקות ולפתוח את המשחק עם הגנה חזקה כבר מההתחלה".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"מודעים לכוח של צסק"א". גיא גודס/יוסי ציפקיס

גודס אמר בסיום האימון: "היו לנו הפסדים בחוץ בפתיחות עונה, יש לנו מחר מפגש מול קבוצה חזקה מאוד, מהטובות באירופה. לא ניצחנו שם מ-2004 אם אני לא טועה, אבל זה יוצר אצלנו תחושה שאפשר לעשות את זה. החבר'ה פה מוכנים מאוד. יש לנו ביטחון, אבל ברור שאחנו גם מודעים לכוח של צסק"א. היו לנו מספר ימים להתכונן ולהגיע הכי מוכנים למשחק הראשון".

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בריאן רנדל באימון היום/יוסי ציפקיס

גודס הוסיף: "יש להם שחקנים שעזבו. ננדו דה קולו הוא סקורר מרכזי ונצטרך לדעת לעצור אותו, אבל זה לא שחקן אחד או שניים. יש להם שלושה רכזים ופורוורדים מהטובים באירופה. נצטרך להיות מרוכזים, לשמור על הכדור ולהיות במיטבנו כדי לנסות לנצח שם פעם ב-11 שנה. זה משחק ראשון ותמיד אפשר להפתיע בו. מצד שני, היו משחקי חוץ שהגענו אליהם, כמו ללבוראל בפתיחה, וספגנו הפסדים. אלו משחקים תמיד טריקיים ומסוכנים. צריך להגיע מדויקים, אחרת הם יענישו על כל טעות. כל אחד יעשה את ההתאמות שלו, נקווה שיהיה בסדר".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יוגב אוחיון/יוסי ציפקיס
בריאן רנדל, סילבן לנדסברג שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רנדל ולנדסברג/יוסי ציפקיס
טיילר רוצ'סטי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצ'סטי/יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שמעון מזרחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully