וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל ירושלים: "צריכים לשחק כדורסל טוב יותר, תהיה תחרות קשה מאוד"

14.10.2015 / 12:33

אחרי הניצחון על מכבי אשדוד יחלו האדומים את המסע האירופי שלהם, כשיפגשו את ניז'ני נובגורוד ביורוקאפ (רביעי, 20:30, ערוץ ONE). גיא הראל: "לא היינו מספיק טובים בעונה שעברה"

one

אחרי שפתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון על מכבי אשדוד, הפועל ירושלים תנסה לפתוח גם את העונה האירופית שלה ברגל ימין, כשתפגוש הערב (רביעי, 20:30, ערוץ ONE) ברוסיה את ניז'ני נובגורוד, ללא ברייסי רייט, שכזכור יצא לארצות הברית וישוב לישראל רק ביום חמישי.

"קיבלנו בית קשה מאוד", אמר המנכ"ל גיא הראל. "ניז'ני נובגורוד אמנם שינתה את פניה, בעיקר בכל מה שקשור לחמישייה המובילה שלה, אבל היא שיחקה ביורוליג בעונה שעברה ומדובר בקבוצה טובה מאוד. בשלב הראשון אנחנו רוצים לעבור את השלב המוקדם, אבל מדובר בתחרות קשה מאוד. בעונה שעברה לא היינו מספיק טובים ואני מקווה שהעונה הקבוצה תהיה יותר טובה ומוכנה. יש לנו בקבוצה הרבה שחקנים שפחות הכירו את המסגרת הזו בעונה שעברה ועכשיו הם מודעים יותר למה שצריך. צריך לשחק כדורסל יותר טוב; העובדה שרוב השחקנים מכירים האחד את השני תעזור לנו. רולנד ופישר הם בעלי ניסיון במסגרות האירופיות".

הראל התייחס לנושא האזרוח של טיילור רוצ'סטי: "אני די בטוח שיש יותר משחקן אחד שקיבל אזרחות וישחק כמתאזרח, אז לכן אם אנחנו צריכים להיות הוגנים והגונים, אנחנו צריכים להתייחס לתופעה באופן כללי ולא רק במכבי תל אביב. בנוסף, יש שחקנים שעבורם להיות בישראל זה מרכז החיים, הם נמצאים בליגה שנים. יש המון שחקנים שקיבלו אזרחות, שיחקו בליגה ונעלמו ברגע שקיבלו את הצו הראשון מהצבא, או כשקיבלו הצעה טובה יותר מחוץ לארץ. לכן הייתי רוצה להסתכל על התופעה הו בצורה יותר רחבה ולהחליט איזו ליגה אנחנו רוצים לראות פה".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
יפתח ברגל ימין? דני פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully