וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל העצור חשוד שעזר לבעלי מועדונים לקבל הקלות מהמשטרה

14.10.2015 / 11:39

לוואלה! ספורט נודע שעיקר החשדות נגד המנכ"ל מתמקדים בנושא זה. בנוסף, נחקר גם על עבירות מין של מעורב אחר בפרשה. עו"ד תומר נווה: "הוא נחקר על אירועים שלא היה נוכח בהם, מבקשים ממנו לתת פרשנות". בעלי המועדון שבו עובד המנכ"ל: "מדובר באיש ישר מאוד"

חשד לרצח במעלות. אוקטובר 2015. אדריאן הרבשטיין
המנכ"ל עדיין במעצר/אדריאן הרבשטיין

מנכ"ל הקבוצה מליגת העל שנעצר בחשד לתיווך בקבלת שוחד בפרשה בה מעורב ניצב משנה במשטרת ישראל עדיין נמצא במעצר. עיקר החשדות נגדו, כך על פי החקירות האחרונות, עלו לאחר שהבטיח לבעלי מועדונים באזור בו הוא מתגורר הקלות בקבלת האישורים הנדרשים לרישיונות עסק על ידי תחנת המשטרה בראשה עמד אותו ניצב משנה. לוואלה! ספורט נודע שעניין התיווך בקבלת השוחד מדבר על הקשר של אותו מנכ"ל עם בעלי מועדונים שונים אשר קיבלו, כך על פי החשד, הקלות בתיווכו בכל הנוגע לקבלת רישיון עסק למועדון עצמו.

בנוסף, לוואלה! ספורט נודע שהמנכ"ל נחקר בין היתר גם על כך שידע על עבירות מין שיוחסו לכאורה לאחד המעורבים האחרים בפרשה כשגורם במשטרה הבהיר שמדובר בחשדות שעלו תוך כדי האזנות. "הוא נחקר על תכנים מיניים שלא קשורים אליו ולא היה נוכח בהם", אמר עורך דינו של המנכ"ל תומר נווה, שגם הוסיף עקיצה למשטרה: "מבקשים ממנו לתת פרשנות. הוא מכחיש הכול וכל מעורבות כזו או אחרת". המנכ"ל, כך לפי גורמים המעורים בפרטים, מכחיש כל מעשה פלילי וטוען שכל פשעו הוא ההיכרות העמוקה והחברות עם המעורבים בפרשה.

בהארכת המעצר, הבהירו המנכ"ל ועורך דינו כי הוא לעולם לא קיבל תמורה ואף הפנו את המשטרה לבדוק בחשבונות הבנק של אותו מנכ"ל. בקבוצה בה הוא עובד המומים מהפרשה ומגבים את המנכ"ל. "הוא אוהב לעזור להרבה אנשים", אמר גורם במועדון. "קשה לנו להאמין שהוא קיבל תמורה עבור עזרה כזו או אחרת". הבעלים של הקבוצה דיבר גם הוא: "קשה לי להאמין שהחשדות נכונים. מדובר באיש ישר מאוד".

עורך הדין, תומר נווה. עמוס בר זאב, מערכת וואלה! NEWS
"מכחיש הכול". עורך הדין תומר נווה/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בר זאב
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully