וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מוטרדת מהסחבת עם דור מלול: "למה החתימה מתעכבת?"

14.10.2015 / 10:17

יואב כץ כבר אישר לצרף את המגן עד תום העונה, אך טרם חתם על חוזהו. הבעלים בתגובה: "מאמין שהוא יצטרף". שחקנים מתלוננים על ההתבטאויות שלו בנוגע ליכולת שלהם: "צריך להשרות עלינו רוגע"

one

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, אישר להחתים עד סוף העונה את דור מלול. למרות זאת, מלול עדיין לא חתם על החוזה שלו. לפי גורמים בקבוצה יואב כץ הבהיר שהוא מוכן לתנאים שנכתבו ורוצה לצרף את מלול, אך עד שלב זה עדיין לא חתם על זיכרון הדברים, מה שמעכב את ההצטרפות הרשמית של מלול וגורם לדאגה אצל גורמים במועדון. "אם כץ כבר אישר, אז למה הוא מתעכב בחתימה על החוזה?", תהה שחקן בקבוצה. "זה משהו שאנחנו רגילים אליו וגם אמרנו לדור לשמור על סבלנות, בסוף הדברים האלה מסתדרים". בחיפה מקווים שכץ לא יתעכב יותר מדי ויחתים את מלול כדי שיוכל להיכנס לסגל ולשחק בהדרגה כבר במשחקים הקרובים. כץ אמר לוואלה! ספורט בנושא: "מלול הוא בסדר גמור. אני מאמין שהוא יצטרף אלינו".

שחקנים בקבוצה לא אוהבים את ההתבטאויות של כץ ושל אנשים במערכת בעקבות פתיחת העונה של הקבוצה ועל כך שהאווירה לא טובה. "מדברים סביבנו כאילו אנחנו רגילים להיות עם 18 נקודות אחרי שישה מחזורים", אמר שחקן בקבוצה. "פתחנו עם שבע נקודות שזה סביר אבל ברור שאנחנו רוצים לשפר את זה. צריך להשרות רוגע כי בסך הכל אנחנו פשוט צריכים לשמור על יציבות וננסה להתחיל את זה כבר נגד בני יהודה".

היום תצא הקבוצה לאחר האימון לארוחה משותפת.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ. יוסי ציפקיס
מה מעכב אותו? יואב כץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully