וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה חוששים: אוהדי בית"ר ילהיטו את המפגש בין סכנין להפועל תל אביב

14.10.2015 / 11:29

לאור המצב: המשטרה תבקש אבטחה חסרת תקדים למשחק בשבת מחשש להתלקחות. בין התסריטים: מחבל שיגיע לבוש כאוהד, ועימותים בין ערבים ליהודים. הפועל תל אביב תפנה למאמן אלי גוטמן בתחילת השבוע הבא: "רק פה יתקבל בזרועות פתוחות ויקבל יד חופשית"

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול הפועל כפר סבא

במרחב יפתח של המשטרה תתקיים היום (רביעי) בשעות הצהריים הערכת מצב לקראת המשחק בשבת בין הפועל תל אביב לבני סכנין (17:45, ספורט1) לאור המצב הביטחוני במדינה. ככל הנראה המשטרה תבקש לאבטח את המשחק עם שוטרים בסדר גודל חסר תקדים. במשטרה חוששים ממספר תסריטים: מחבל שינסה לנצל את המפגש ויתחזה לאוהד על מנת לפגע במקום, עימותים בין ערבים שיגיעו מסכנין ולבין יהודים באזור המגרש, ועימותים בין אוהדי בית"ר לבין אוהדי הפועל וסכנין. בשל כך, המשטרה ככל הנראה תבקש מספר שוטרים חסר תקדים במקום.

דגל פלסטין ביציעי בני סכנין. קובי אליהו
דגל פלסטין ביציע סכנין/קובי אליהו

עוד בהפועל תל אביב: אחרי שהסתיים קמפיין הנבחרת ואלי גוטמן הודיע סופית כי לא ימשיך כמאמן הלאומי, עתידה של הפועל תל אביב והמאמן נמצאים כעת על הפרק. האדומים יפנו לגוטמן בשבוע הבא באופן רשמי ויציעו לו את משרת האימון יחד עם סמכויות של מנג'ר מקצועי. כרגע אין כוונה שוואליד באדיר ישמש מאמן כשגוטמן מעליו. הסיבה לכך היא פשוטה: במועדון מדברים עדיין על בעיות טקטיות בעמידת הקבוצה במגרש ועל היעדר סמכות מקצועית עם ניסיון באימון ותיקון טעויות, ועל כן הם רוצים את גוטמן קודם כל כמאמן בפועל ולאחר מכן כמנג'ר מקצועי. במקרה שגוטמן יסכים, באדיר ישמש כעוזרו.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עדיין המועמד המוביל. אלי גוטמן/ברני ארדוב

בהפועל יודעים כי גוטמן ידרוש סכומים גבוהים וכרגע לא ברור אם הקבוצה תוכל לעמוד בדרישות שכרו הגבוה. בשל כך בקבוצה מנסים להנמיך ציפיות כדי לא לעורר תקוות שווא אצל האוהדים אם המהלך לא ייצא בסופו לפועל. "קשה לראות הרבה מועדונים קופצים על גוטמן היום אחרי הקמפיין שהיה לו עם הנבחרת", אמר גורם בכיר בקבוצה. "הוא יודע שהפועל זה המקום היחיד שיקבל אותו בזרועות פתוחות עם אהבת הקהל ויד חופשית כמעט לעשות את מה שהוא חושב. הדברים תלויים בעיקר בו ובדרישות שלו".

מלבד זאת, בהפועל יודעים כי גוטמן נותן עדיפות לאפשרות לאמן באירופה ואף טענו שם השבוע כי הם לא יתפלאו אם המאמן ייקח פסק זמן קצר מאימון כדי לבחון את כל האפשרויות שלו. בכל מקרה, לאדומים אין מועמד אחר מוביל והם ימתינו בקוצר רוח לתשובות מהמאמן הלאומי. אם גוטמן לא ישיב תשובה חד משמעתית, באדיר ימשיך לעוד זמן קצר כמאמן זמני עד שיתברר אם גוטמן מוכן לשוב למועדון. אם לא תתקבל תשובה מהמאמן הלאומי בזמן סביר או שהוא יסרב לאמן את הקבוצה, תמשיך ההנהלה לחפש מאמן זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully