וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא איגוד השייט העולמי מבהיר: "השייטים לא יגיעו לעומאן"

14.10.2015 / 0:28

קרלו קרוצ'ר שיבח את התנאים באליפות העולם בדגם 470 בחיפה ("גן עדן לשייט"), אך הבהיר כי השייטים הישראלים לא ישתתפו באופן סופי באליפות העולם בעומאן עקב בעיית אשרות הכניסה

אווירת החג הבינלאומית באליפות העולם לשייט בדגם 470 בחיפה נשמרה היום (שלישי), למרות האירועים הקשים במדינה, אך נשיא איגוד השייט העולמי, קרלו קרוצ'ר, הוריד את ההתלהבות בבשורה שנתן בארוחה גאלה רשמית לכבוד האליפות.

במסגרת הארוחה, קרוצ'ר הכריז כי הגולשים הישראלים לא ייצאו לאליפות העולם בעומאן: "מאוחר מדי להשיג ויזות לגולשים הישראלים לאליפות העולם בעומאן. קיבלתי מייל שאין סיכוי להשיג בעבורם ויזות וחבל, התחרות תתקיים ללא ישראלים ונצטרך לחכות לפעם הבאה".

קרוצ'ר גם החמיא לאליפות ולאירוח: "מועדון השייט בחיפה הוא גן עדן לשייטים, המקום יוכל לקבל הכרה כמועדון שייט בינלאומי תוך מספר חודשים וניתן יהיה לארח פה משלחות מכל העולם למחנות אימונים מקצועיים. אנחנו שמחים להיות פה, מזג האוויר טוב מאוד וכך גם התנאים, המצב מבטיח מאוד".

נשיא איגוד השייט העולמי, קרלו קרוצ'ר. עדי סרדס, מערכת וואלה! NEWS
אמר את דברו. קרוצ'ר/מערכת וואלה! NEWS, עדי סרדס

ראש העיר המארחת, יונה יהב אמר: "דווקא בעת הזו מרחיבה את ליבנו ההכרה של ארגון בינלאומי בחיפה, המשדרת לעולם לא רק מודל של חיים משותפים ורב תרבויות אלא גם סמל למצוינות וליופי. חיפה היא עיר הספורט של ישראל המציעה את תשתיות ספורט המתקדמות בעולם. מועדון השייט ששידרגנו לאחרונה מציע תשתיות ומתקנים מהמובילים בעולם למחנות אימונים לשייטים. משלחות מחו"ל שיקיימו פה מחנות ייהנו ממתקנים ברמה גבוהה ומתנאים מושלמים לאימונים במהלך חודשי החורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully