וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הולך עם הראש מורם". זהבי: "צריך לשנות משהו בכדורגל"

המאמן הלאומי לאחר המשחק האחרון של נבחרת ישראל במוקדמות היורו: "לא אסכם את הקמפיין עכשיו, אבל בלגיה, ויילס ובוסניה טובות מאיתנו". הקשר: "מתוסכל, לא עמדתי במטרות שלי". בן חיים: "צריכים להשתפר". מרציאנו: "סיימנו במקום שהיינו אמורים לסיים"

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן. איציק יצחקי
משתדל לקחת את הדברים הטובים. גוטמן/איציק יצחקי

זהו זה. קמפיין מוקדמות יורו 2016 של נבחרת ישראל הגיע הערב (שלישי) לסיומו. הנבחרת החזיקה מעמד לא רע מול בלגיה האימתנית לפני שהפסידה 3:1 בבריסל, אך הקמפיין האומלל הזה לא הוכרע הערב, כי אם במחזורים הקודמים. דריס מרטנס (64), קווין דה בראונה (78) ואדן הזאר (84) כבשו, תומר חמד רק צימק (88) וישראל מסיימת את דרכה במקום הרביעי בבית. נתראה בקמפיין הבא.

אוראל דגני שחקן נבחרת ישראל מול דריס מרטנס שחקן נבחרת בלגיה. AP
"גאה בהם". אוראל דגני מול דריס מרטנס/AP

"אני יכול לומר ששיחקנו נגד הקבוצה הטובה בעולם", אמר גוטמן. "שיחקנו נכון וטוב בהגנה. הייתה לנו תוכנית משחק לרדת למחצית ב-0:0 ולעשות חילופים התקפיים בהמשך. אני הולך עם הראש מורם, לא כמו בקפריסין. היו פה שחקנים ברמה גבוהה מאוד. אני מספיק חזק ומספיק זמן במקצוע הזה כדי לדעת איפה טעיתי".

עוד אמר המאמן: "לא היינו רחוקים מלעשות את זה בקפריסין, אבל לא היינו במיטבנו. הקפריסאים שיחקו נכון וחכם. לא אסכם את הקמפיין עכשיו, אבל בלגיה, ויילס ובוסניה הן נבחרות טובות יותר מנבחרת ישראל. בכל מקרה, האמנתי שאנחנו מסוגלים לסיים במקום השלישי - לשם כיוונתי ולא הצלחתי. אני גאה בבחורים האלה, ברצון שלהם, בביחד שלהם ובמה שקרה אחרי המשחק בקפריסין. זה היה המשחק האחרון בקמפיין. האחרון בכלל? אכבד את האנשים שמינו אותי, נשב עם עופר עיני ונוציא הודעה מסודרת בעניין".

הבלם טל בן חיים: "בסופו של דבר, אנחנו יוצאים מאוכזבים מהמשחק הזה. ראינו נבחרת שעמדה בצורה יוצאת מהכלל עד דקה 60. מנענו מהבלגים להגיע למצבים והגענו למצבים בעצמנו. הנענו את הכדור. הבלגים לא איימו יותר מדי על השער שלנו, אנחנו מאוכזבים. את השער הראשון היינו יכולים למנוע".

עוד אמר: "אני חושב שהמשחק בקפריסין ישב לנו בראש. הוא יישב לנו עוד הרבה זמן בראש. עשינו הכנה מושלמת לקפריסין וקשה לי להצביע למה עלינו אפאתיים. קשה לי להצביע למה התוצאות כאלה מאכזבות. שיחקנו נגד נבחרות ברמה מאוד גבוהה. אנחנו שואפים ורוצים, אבל אנחנו צריכים להשתפר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
גאה. אופיר מרציאנו/ברני ארדוב

אופיר מרציאנו: "בסופו של דבר סיימנו במקום שהיינו אמורים לסיים. אלו שמעלינו טובות מאיתנו. נתנו הכול, קיווינו וחלמנו אבל זה לא הלך. כל ספורטאי מקווה לטופ, כולם רוצים לנצח. אני חושב שבמומנטום שהגענו למשחקים מול ויילס ובלגיה בבית היינו צריכים להוציא יותר. זה הייתה נקודת מפנה מבחינת המומנטום כי פתחנו בצורה מדהימה. אחר כך נאלצנו להיאבק על נקודות וזה יותר קשה. תפקיד השוער מצריך המון אחריות וזה מעבר - הביטחון שאתה מקרין לאחרים. זה קמפיין ראשון עבורי, אין גאה ממני לייצג את המדינה. רוצה לייצג את המדינה בכבוד עם כמה שפחות טעויות".

ערן זהבי: "אין יותר מדי מה להגיד. עוד לא סיכמנו את הקמפיין, אבל אנחנו מאוכזבים. אני מתוסכל, זה לא נעים להפסיד כי רצינו לעלות ולעשות את זה. לא עמדתי במטרות שלי ואני מסתכל קדימה לקמפיין הבא".

על ההבדלים ביכולת שלו במכבי תל אביב לנבחרת אמר: "שהתקשורת תנתח לכמה הזדמנויות אני מגיע במכבי וכמה פה. הנושא זה לא אני, זה הנבחרת. נכשלנו בדיוק כמו הדור הקודם, כרגע אנחנו לא ביורו ונסתכל לקמפיין הבא וננסה להתקדם בלי מטרות והצהרות. אנחנו רוצים לשחק כדורגל יותר טוב וחיובי. הביקורת על כל הנבחרת מכאיבה לי, לא הצגנו את היכולות שלנו וזה מאכזב".

על העתיד אמר: "ברור שצריך לשנות משהו בכדורגל אם 40 שנים לא עלינו לכלום. זה עמוק וגדול, כך שלא ננתח את זה עכשיו. כשנצטרך, נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully