וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשים לזה סוף: ניו אורלינס מארחת את אטלנטה בפתיחת המחזור ה-6

15.10.2015 / 8:00

אחרי ההתפרקות בפילדלפיה בשבוע שעבר, הסיינטס ינסו להתאושש עם משחק ביתי מול היריבה הגדולה, שתקווה לשמור על המאזן המושלם שלה (שישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD)

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. Bill Haber, AP
בריס חייב להשתפר בדחיפות/AP, Bill Haber

ניו אורלינס (4:1) - אטלנטה (0:5), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD

בכל עונה טיפוסית, ה-0:5 של הפאלקונס היה מציב אותם כבר מעכשיו בעמדה מצוינת לזכייה ב-NFC דרום. אלא שדווקא בבית בו הספיקו בעונה שעברה שבעה ניצחונות בלבד על מנת להגיע לפלייאוף, הפעם אטלנטה נתקלת בהתנגדות מכיוון קרוליינה ויודעת שהיא חייבת כל ניצחון, כולל בסופרדום.

הסיינטס מגיעים למשחק הביתי מול היריבה השנואה במצב רע מאוד. אחרי שלושה הפסדים הם הצליחו לגרד ניצחון ביתי דרמטי מול דאלאס, רק כדי לחטוף בראש בפילדלפיה בעוד תצוגת נפל. הפלייאוף רחוק מהם והעונה נראית בדרך לפח, כאשר הפציעה של מרקוס קולסטון, שלא צפוי לשחק, בוודאי שלא עוזרת להם. מנגד, גם חוליו ג'ונס, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, בספק גדול למשחק. דבונטה פרימן הנהדר יצטרך לקחת אחריות במצב כזה.

92 מפגשים נערכו עד היום ביריבות הוותיקה הזו, כאשר המאזן עומד על 43:49 לטובת הפאלקונס, שניצחו פעמיים בעונה שעברה, כולל 14:30 גדול בביג איזי. זה יהיה גם מפגש בין שתיים מהתקפות המסירה הכי פוריות בליגה, הסיינטס במקום השלישי עם דרו בריס והפאלקונס במקום השמיני עם מאט ריאן, כך שאפשר לצפות לקצב טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully