וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: ברעם ושושן במקום העשירי, לוין ופרויליך 22

13.10.2015 / 18:13

אליפות העולם ב-470: צמד השייטות הישראליות סיימו את שני השיוטים שנערכו בחיפה במקומות 20 ו-2 והתקדמו בדירוג. לוין ופרויליך העפילו לבית הזהב, אבל סיימו רק במקומות 25 ו-22 את שני השיוטים שלהם

נויה בר-עם ורימון שושן מדורגות במקום ה-10 באליפות העולם במפרשיות 470 בחיפה. רונן הלל,
נוי בר-עם ורימון שושן. הישג נאה./רונן הלל

אליפות העולם בשייט בדגם 470 שנערכת בחיפה הגיעה היום (שלישי) אל היום השני, כאשר צוות הגברים הבכיר אייל לוין ודן פרויליך העפילו לבית הזהב שבו משתתפים 30 השייטים הבכירים. השניים רשמו שיפור לעומת היום הראשון וסיימו את שני השיוטים שנערכו היום במקומות 8 ו-14 וטיפסו למקום ה-22.

לעומתם, גל כהן ואייל המבורגר ימשיכו את התחרות מבית הכסף אחרי שאת שני השיוטים שנערכו היום הם סיימו במקומות 25 ו-22 והם מדורגים במקום ה-46. עידו ביליק ואופק שלגי במקום ה-52. את התחרות ממשיכים להוליך האוסטרלים מאט' בלצ'ר ו-וויל ריאן, המדליסטים האולימפיים מלונדון ואלופי העולם שסיימו במקומות 2 ו-10 בשני השיוטים שנערכו היום.

אצל הנשים, ההפתעה מגיעה מכיוונן של נויה ברעם ורימון שושן שהעפילו למקום העשירי בתחרות. השתיים סיימו את השיוט השלישי במקום ה-20, אבל הגיעו למקום השני בשיוט הרביעי. לצמד השייטות מהפועל תל אביב יש כעת 32 נקודות שליליות. גיל כהן ודניאל ממן ממשיכות לדשדש אחרי שסיימו 28 ו-17 והן מדורגות במקום ה-26 בתחרות. צוף זמט וסתיו ברוקמן לא רחוקות מהן והן מדורגות במקום ה-31. את התחרות מוליכות הפולניות אגניישקה שירז'פולק ואירמינה גלישינסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully