וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת התאמנה באולם במלון. אנשי האבטחה: "הימנעו מפרובוקציות"

13.10.2015 / 15:11

השחקנים ערכו הכנות אחרונות לבלגיה באולם וזכו לתדריך ביטחוני ממאבטחי המשלחת. חברי הקהילה היהודית בבריסל יגיעו עם חולצות עליהן דגל ישראל: "לא מפחדים". עיני הגיע למלון

יוסי ציפקיס

בנבחרת ישראל עורכים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול בלגיה, הערב. בגלל האבטחה הכבדה, הנבחרת ערכה אימון נוסף בתוך אולם במלון, כשאלי גוטמן שם את הדגש על תנועה ושחרור. שחקני הנבחרת קיבלו תדרוך מאנשי האבטחה המלווים את המשלחת הישראלית בנסיעה. כפי שפרסמנו הבוקר מסוק מלווה את אוטובוס הנבחרת יחד עם שישה אופנועים מטעם המשטרה. אנשי האבטחה אמרו לשחקנים: "אם יש אירוע שבו מעורב מגע פיזי עם השחקנים, נתערב. כל עוד מדובר בפרובוקציות, הימנעו מלהיכנס אליהן. במצב כזה תקפידו להיכנס לחדר ההלבשה". עופר עיני הגיע בשעות הצהריים למלון הנבחרת כדי לתמוך בשחקנים, שירדו לארוחת צהריים בלובי המלון.

מאור מליקסון וגילי ורמוט שחקני נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
התאמנו במלון/יוסי ציפקיס

370 חברי הקהילה היהודית בבריסל יגיעו למשחק של נבחרת ישראל בבלגיה, חלקם עם חולצות הנושאות את דגל ישראל. בסך הכל כאלפיים אוהדים ישראלים, כך לדברי מנהלי האיצטדיון. אחד מראשי הקהילה סיפר לוואלה ספורט: "נגיע עם החולצות. אנחנו לא מפחדים מאף אחד". על השאלה אם אינו חושש ענה: "זאת בעיה כי המשטרה ביקשה שניזהר. ממה יש לנו לחשוש? אנחנו אזרחי בלגיה בדיוק כמו כולם. נגיע ונפגין נוכחות".

הקופות באיצטדיון נסגרו וההתאחדות הודיעה כי הכרטיסים למשחק אזלו. "זה רק מראה כמה המשחק חשוב להם", אמרו בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully