וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך ביומיים מעצרו של המנכ"ל מליגת העל שחשוד שתיווך במתן שוחד

13.10.2015 / 11:37

סערה פלילית בספורט הישראלי: דמות מוכרת בכדורגל המקומי נעצרה בפרשה שמסעירה את המשטרה, שבמסגרתה גם נחקר ניצב משנה. בקבוצה בהלם: "משוכנעים שיתברר שהוא לא מעורב בפרשה"

חשד לרצח במעלות. אוקטובר 2015. אדריאן הרבשטיין
חשד לרצח במעלות. אוקטובר 2015/אדריאן הרבשטיין

עוד סערה פלילית בכדורגל הישראלי: מנכ"ל באחת מקבוצות ליגת העל נעצר בחשד למעורבות בפרשה, שבמסגרתה נעצר גם ניצב משנה במשטרת ישראל. המנכ"ל וניצב המשנה מצויים בקשרים הדוקים כבר שנים, וכעת, לאחר התפוצצות הפרשה, מתברר שהמנכ"ל, שנחשב לאחד מהאנשים המוכרים ביותר בכדורגל הישראלי, חשוד שתיווך במתן שוחד בפרשה שבימים אלה מסעירה את משטרת ישראל.

מאוחר יותר הוחלט להאריך ביומיים את מעצרו של המנכ"ל, שבשלב זה שמו אסור לפרסום. בקבוצתו מודעים היטב לקשר ההדוק בין ניצב המשנה למנכ"ל, אך נותרו בהלם לאור התפוצצות הפרשה והחשדות נגד השניים. במועדון אמרו שהם "עומדים מאחורי המנכ"ל", ומשוכנעים כי "יתברר שהוא לא מעורב בפרשה".

עם זאת, גורם במועדון אמר שאם אכן יתברר שהחשדות נכונות, הדבר יפגע בצורה קשה מאוד במועדון, שכן המנכ"ל נחשב לדמות דומיננטית בקבוצה, ולכן הפרשה צפויה להשפיע על לא מעט אנשים במועדון, שמקושרים בדרך ישירה או עקיפה לדמויות מרכזיות בפרשה.

מי שהופתע מהפרשה החדשה הוא הבעלים של הקבוצה בה משמש החשוד כמנכ"ל. הבעלים אמר בשיחה עם וואלה! ספורט "הופתעתי מזה מאוד. אני מכיר את האנשים ואני יודע שמדובר באנשים ישרים ולכן זה הפתיע אותי מאוד. אני בטוח שאין לפרשה שום קשר למועדון. אני לא יודע מה היה לפני שהגעתי למועדון, אבל מאז שאני נמצא בו אני יכול להבטיח שהכל מתנהל בצורה ישרה ואין לפרשה שום קשר. אני משוכנע שבסופו של דבר יתברר שהמנכ"ל שלנו לא שייך לזה. בעבר דיברו גם על ניצן שירזי ז"ל ואמרו שהוא מעורב במעשים לא כשרים והייתי משוכנע ישר שמדובר בשטויות כי הייתה לי הכרות עם ניצן. אני מאמין שגם הפעם יתברר שהדברים לא נכונים".

לפי הפרוטקול מהדיון להארכת מעצרו של המנכ"ל החשוד עולה כי במחלקת לחקירות שוטרים אוספים לאורך זמן רב ראיות והוכחות בפרשה המדוברת וביניהן גם נגד המנכ"ל מהקבוצה בליגת העל. בדיון טען בא כוחו של המנכ"ל, עו"ד תומר נווה, כי המנכ"ל אינו מכחיש את הקשר ההדוק עם הניצב משנה במשטרה אך טוען שלא היה מעורב במעשים פליליים. עו"ד נווה אמר בדיון על המנכ"ל: "האדם הזה הציל במו ידיו עשרות ילדים מכניסה לעולם הפשע. הרי כולם יודעים שהוא לא קיבל כלום ואפשר לבדוק זאת. הוא עובד שלושים שנה באותו מקום ולא נוסע במכוניות פאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully