וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה עדיין לא הציעה חוזה חדש למנגה, שיסיים את חוזהו בקיץ

13.10.2015 / 10:45

חלוץ הקבוצה יוכל לנהל מו"מ מינואר ולחתום בקבוצה אחרת, אך ההערכה במועדון שהוא יזכה להצעה לחוזה חדש. שרצקי יצטרך להחליט ביחד עם וועדת האיתור על מינוי מאמן חדש לנבחרת

one

חלוצה של עירוני קרית שמונה דויד מנגה יסיים את חוזהו בסוף העונה ומחודש ינואר יהיה רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ לגבי העונה הבאה. מנגה נחשב לאחד מהשחקנים המשמעותיים של הקבוצה ולפי שחקנים ואנשים במועדון, החלוץ השתלב בצורה מושלמת בקבוצה ואף רוצה להישאר בו כשהצפי הוא שבקבוצה יציעו לשחקן חוזה חדש כדי להשאירו במועדון.

בשלב זה הבהיר הבעלים איזי שרצקי שעדיין מוקדם לדבר על הנושא, כשגם גורמים אחרים במועדון הבהירו שבשלב זה אין עדיין מגעים בנושא ומדובר בשלב מוקדם מדי. אלא שהעובדה שהחוק מאפשר לשחקן לנהל ואף לסגור חוזה כבר בינואר, מעלה את ההערכה אצל חלק מאנשי המועדון שכבר בחודשים הקרובים מנגה יקבל הצעה לחוזה חדש.

בינתיים שרצקי צפוי להתעסק בזמן הקרוב גם בדברים אחרים שלא נוגעים לקבוצה, שכן הבעלים של המועדון הצפוני עומד בראש וועדת האיתור שצפויה למנות מאמן חדש לנבחרת ישראל, אם זו לא תפתיע היום ותעפיל לפלייאוף. בשלב זה שרצקי ושאר חברי האיתור עדיין לא מתעסקים בנושא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט אתמול, אחד המועמדים שעלו לאימון הנבחרת הוא רן בן שמעון כאשר גורמים בסביבתו של שרצקי הבהירו שלמרות מחלוקות העבר, היחסים בין השניים טובים מאוד ומחלוקות העבר לא צפויות להשפיע בנושא.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יישאר בקרית שמונה? מנגה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully