וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוויון בשתי סדרות ה-AL, הקאבס והמטס ביתרון ב-NL

13.10.2015 / 7:30

יוסטון כבר הובילה 2:6 באינינג השביעי, אך קנזס סיטי ביצעה מהפך, ניצחה 6:9 ושלחה את הסדרה למשחק מכריע אצלה בבית. טורונטו רשמה ניצחון חוץ שני בטקסס, הקאבס גברו 6:8 על סנט לואיס והמטס התפרעו עם 7:13 מול הדודג'רס

סלבדור פרז מייק מוסטקאס קנזס סיטי רויאלס. David J. Phillip, AP
סלבדור פרז ומייק מוסטקאס יקבלו עוד צ'אנס/AP, David J. Phillip

יוסטון - קנזס סיטי 9:6 (2:2 בסדרה)

איזו דרמה ביוסטון, שם האסטרוס עלו כבר ל-2:6 באינינג השביעי בזכות ההומראן השני במשחק של קרלוס קוריאה ועוד אחד של קולבי ראסמוס, רק כדי לראות את הבולפן שלהם מתפרק שוב וחוטף חמש ריצות באינינג הבא בדרך להפסד אכזרי, ששולח את הסדרה למשחק מכריע בקנזס סיטי. אריק הוסמר היה האיש של הרויאלס והכניס שלוש ריצות וקנזס סיטי תנסה לנצל את המומנטום המחודש, אחרי שהייתה עם רגל וחצי בחוץ.

טקסס - טורונטו 8:4 (2:2 בסדרה)

שוויון גם בסדרת ה-ALCS השנייה, אחרי שהריינג'רס הגיעו הביתה עם יתרון 0:2 מבטיח, אבל נכנעו פעמיים לבלו ג'ייז, כאשר עד כה נרשמים ארבעה ניצחונות חוץ בסדרה הזו. טורונטו התנפלה במהרה, כאשר ג'וש דונלדסון פותח עם הומראן ועד לאינינג השלישי התוצאה כבר עומדת על 0:7, שהפך את ההמשך לסוג של גארבג' טיים. קווין פילאר, שחבט אף הוא להומראן, הכניס שלוש ריצות בסך הכול והסדרה חוזרת למשחק מכריע בקנדה.

שיקגו קאבס - סנט לואיס 6:8 (1:2 לקאבס בסדרה)

מי שציפה לקרב מגישים בין ג'ייק ארייטה למייקל וואקה לא ממש קיבל את זה, כאשר האס של הקאבס היה פגיע הרבה יותר ולמרות תשע הכשות הרשה גם ארבע ריצות. לשמחתו, ההתקפה שלו הגיעה לוואקה ואחרי שהקרדינלס כבר עלו ל-1:2 באינינג הרביעי, הומראנים של סטארלינג קסטרו, כריס בריאנט ואנתוני ריזו קבעו מהפך ועוד שני הומראנים (לקאבס היו שישה בסך הכול במשחק) לקראת הסיום, השלימו את הניצחון. שיקגו במרחק משחק אחד בלבד מגמר ה-NL.

ניו יורק מטס - לוס אנג'לס דודג'רס 7:13 (1:2 למטס בסדרה)

גם הקבוצה מניו יורק קרובה להמשיך את מסע הקסם שלה אחרי חגיגה התקפית פרועה. הדודג'רס עלו ל-0:3 מהיר באינינג השני בשל טעות בהגנת המארחים, אבל המטס טסו ל-3:10 כבר באינינג הרביעי והמשיכו משם לניצחון. קרטיס גרנדרסון כיכב עם חמישה RBI, ליואניס סספדס היה עוד הומראן בן שלוש ריצות והוא ממש לא נראה פצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully