וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן מתארחת אצל וולפסבורג

5.10.2002 / 10:25

הקבוצה הגרמנית תחפש ניצחון שלישי רצוף תוך שבוע. אנגליה: מנצ'סטר סיטי תתארח מחר בסאות'המפטון, ניוקאסל מול ווסט ברומיץ'. בצרפת: ניס יכולה להעפיל לראשות הטבלה אם תנצח את בסטייה

באייר לברקוזן, מעודדת מהניצחונות על באיירן מינכן בבונדסליגה ועל מכבי חיפה בליגת האלופות, תתארח הערב בליגה אצל וולפסבורג, בתקווה להשיג ניצחון שלישי רצוף תוך שבוע. האלופה, בורוסיה דורטמונד, תתארח אצל האנובר 96. באיירן מינכן, מי שמובילה את הטבלה כבר לאחר שבעה מחזורים, תארח את בוכום שפתחה את העונה מצויין אבל נחלשה במחזורים האחרונים.

יתר המשחקים:
שאלקה 04 - המבורג
קייזרסלאוטרן - אנרג'י קוטבוס
בורוסיה מינשנגלדבאך - ארמיניה בילפלד
הרטה ברלין - נירנברג

באנגליה תתארח מנצ'סטר סיטי אצל סאות'המפטון (16:55, שידור ישיר בספורט 5+). בסיטי ינסו להניח בצד את שערוריית ברקוביץ' ולנסות להשיג את הנצחון השלישי העונה. שתי הקבוצות עם מאזן שערים שלילי רוצות לברוח מהתחתית כשהפרש של נקודה מפרידה בינהן. ניוקאסל, שמאכזבת מאד בליגת האלופות, תארח את ווסט ברומיץ' בתקווה להציח יותר לפחות בליגה (19:00, שידור חוזר בספורט 5+).

משחקים נוספים:
מידלסברו - בולטון
ווסטהאם - בירמינגהאם

בליגה האיטלקית תארח רומא את אודינזה. רומא השיגה במחזור הקודם את הנצחון הראשון שלה העונה. במשחק נוסף בשבת: ורג'ינה תפגוש את ברשיה.

בספרד ייערך משחק אחד בלבד: ראקטיבו הואלווה, העולה החדשה, מול אתלטיק בילבאו.

בצרפת: האלופה ליון, מעודדת מאד מנצחון החוץ על אינטר בליגת האלופות, תצא למשחק חוץ מול נועלת הטבלה - רן. ניס יכולה להעפיל לראש הטבלה אם תנצח בביתה את בסטייה. גם למרסיי סיכויים טובים להידבק לצמרת כשתתארח בליל.

שאר המשחקים:
לה האבר - סושו
אג'סיו - נאנט
שטרסבורג - טרואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully