וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הנבחרת בבריסל: "סיכוי לראות את הסנסציה הגדולה אי פעם"

איציק יצחקי, בריסל

12.10.2015 / 7:46

למרות הפסימיות במחנה הנבחרת, האוהדים רכשו כרטיסים ועדיין מאמינים. שחקן: "קשה לראות אותנו מנצחים כאן, אבל אם יזלזלו בנו כמו שזלזלנו בקפריסין, יש סיכוי להפתיע"

קובי אליהו

בווידאו: גוטמן והשחקנים אחרי ההפסד לקפריסין

נבחרת ישראל נחתה אמש (ראשון) בבריסל לקראת המשחק מול בלגיה, אבל התחושות, כך עושה רושם, ממשיכות להיות קשות. אלי גוטמן כמעט לא משוחח עם שחקניו במהלך הטיסה, אבל אלה טוענים כי הדבר לא מעיד על נתק, אלא מתאר את התחושה הכללית בנבחרת - תחושה של סיום קמפיין. עם הגעתם למלון אמר לוואלה ספורט אחד משחקני הנבחרת: "אי אפשר לשקר, יש כאן תחושה קשה, תחושה שיהיה מאוד קשה לעשות את הבלתי ייאמן. ברור לכולם שגם אם נצא מכאן עם תוצאה טובה זה רק ימתיק מעט את מה שעברנו אחרי קפריסין. קשה לי לראות אותנו מנצחים בבריסל".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"תחושה קשה". גוטמן/קובי אליהו

שחקני הנבחרת יצאו מנמל התעופה דרך יציאה צדדית ושוב לא פגשו את התקשורת. חלק מהשחקנים התעסקו אתמול בטיסה בציטוטים של אדן הזאר, שאמר שיכבוש במשחק מחר. "אם הם יזלזלו בנו כמו שבישראל זלזלו בקפריסין, אולי יש לנו סיכוי", הסביר אחד מהם. ליאור רפאלוב ורמי גרשון, שגרירינו בבלגיה, מתכוונים להגיע למשחק ולתמוך למרות הפציעות. רפאלוב ידע לא מעט מתיחויות עם אלי גוטמן במהלך הקמפיין אך יגיע כדי לעודד את חבריו, ממש כפי שעשה בפעם האחרונה שקבוצה ישראלית בה שיחק הגיעה לכאן - מכבי חיפה שהודחה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הצ'מפיונס מול גנק.

כמה קבוצות אוהדים עושים את דרכם למשחק לאחר שמצאו "דיל" ברגע האחרון - כרטיס ב-38 יורו. "הטיסות היו זולות, אז חשבנו שאולי נראה את הסנסציה הגדולה ביותר אי פעם בכדורגל הישראלי במעט מאוד כסף. מה כבר יש להפסיד?", אמרו כמה מהם עם הנחיתה בבריסל הלילה.
בהתאחדות לכדורגל מתכוונים לשמור על שקט בגזרת המאמן, לפחות עד לאחר המשחק. כפי שפרסמנו אתמול, עופר עיני מעדיף מאמן ישראלי ותיק שכבר חווה את החוויה האירופאית. גיא לוזון, אלישע לוי ורן בן שמעון הוזכרו כמועמדים, אבל עיני לא פוסל גם מועמדים נוספים. המאמן הבא ימונה לקדנציה כפולה בת ארבע שנים מתוך הנחה שהנבחרת לא תוכל להעפיל למונדיאל מהבית אליו הוגרלה.

היום תערוך נבחרת בלגיה מסיבת עיתונאים ומיד לאחריה את האימון המסכם. נבחרת ישראל תעלה מיד אחריה.

עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
דמארי, אמש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully